“פפ גווארדיולה המאמן הטוב בהיסטוריה, הוא תמיד היה לצידי”: כוכב מנצ’סטר סיטי נחשף ומוכן לריאל מדריד

בעונה שעברה מנצ’סטר סיטי זכתה בטרבל היסטורי, כאשר אחד השחקנים הכי חשובים ברגעי המאני טיים של העונה היה ג’ק גריליש. שחקן נבחרת אנגליה, שחווה עונה ראשונה מגומגמת באיתיחאד, סיפק עונה שנייה נהדרת וכאמור עזר לקבוצתו לזכות בכל התארים. כעת, לאחר שחזר מפציעה של מספר שבועות, גריליש פתח את ליבו בראיון בלעדי ב”דיילי מייל”.

על הירידה בכושרו בתחילת השנה, הקושי המנטלי לספק את הסחורה אחרי עונת שיא והתמיכה שקיבל ממאמנו פפ גווארדיולה אמר: “האדם היחיד אי פעם שהיה מסוגל לעשות מה שהוא רוצה בקבוצה שפפ אימן הוא ליאו מסי, וזה מובן לגמרי. אתה לא יכול לערער על מה שפפ השיג. הוא מנהל מדהים, בחור נהדר עם לב ממש טוב. נאבקתי עם עצמי בתחילת העונה והוא היה שם בשבילי כל הזמן. אני חייב לו הרבה. הוא אדם נהדר והמנהל הכי טוב שהיה אי פעם”.

עוד הוסיף גריליש: “זו הייתה עונה קשה עבורי באופן אישי אחרי השיאים של השנה שעברה. דיברתי עם המנג’ר הרבה והוא היה כל כך טוב איתי. אני חייב לו ורוצה להחזיר לו עכשיו ברגעים המכריעים. דיברתי עם החברים שלי, אני יודע כמה אני חשוב לקבוצה. אני מדבר עם המנג’ר ובסוף העונה שעברה ראית כמה הוא מאמין בי”.

גריליש עם פפ, צילום: EPA
israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

האנגלי עשוי לפתוח בהרכב כאשר סיטי תתמודד עם ריאל מדריד ברבע גמר ליגת האלופות. המשחק הראשון ייערך בסנטיאגו ברנבאו ברביעי הקרוב והמשחק השני יתקיים באצטדיון אתיחאד ב-17 באפריל.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

Source link

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *