צה”ל הודיע כי סרן דניאל פרץ נהרג ב–7 באוקטובר וגופתו מוחזקת ברצועה

צה”ל הודיע הערב (ראשון) כי סרן דניאל פרץ, שהוגדר חטוף, נהרג ב–7 באוקטובר וכי גופתו מוחזקת ברצועת עזה. פרץ, בן 22 מיד בנימין, היה מפקד טנק במוצב נחל עוז, בגדוד 77 שבחטיבה 7. הוא החטוף ה–35 שנודע דבר מותו.

דניאל פרץ
דניאל פרץ

פרץ היה מפקדו של איתי חן, שגם הוא נהרג ב–7 באוקטובר וגופתו נחטפה לרצועה. באותו הקרב נהרג גם תומר ליבוביץ ונחטף מתן אנגרסט. את מותו קבע הרב הצבאי הראשי, וזאת לאחר שבחן את כל הממצאים שהיו בידי הצבא.

פרץ, בנם של שלי והרב דורון פרץ — יו”ר תנועת המזרחי העולמית — עלה עם משפחתו מדרום אפריקה לישראל לפני תשע שנים. אחיו, סרן יונתן פרץ, לוחם במגלן, נפצע בלחימה באותה שבת. אתמול בעצרת למען החטופים בתל אביב עלה לבמה אביו של פרץ, ונשא תפילה למען כוחות הביטחון והחטופים. אחותו, שירה פרץ, אמרה: “דניאל מעורר בי השראה וגאווה כאחותו הקטנה. דניאל, אני כל כך אוהבת אותך ומתגעגעת אליך בלי סוף”.

בהודעה של מטה משפחות החטופים נכתב כי פרץ “היה אדם מלא אנרגיות שתמיד היה מוקף בחברים. דניאל היה הרפתקן ואהב ספורט אקסטרים, במיוחד ויקבורדים. ‘איך אוכל כל יום לתפקד יותר טוב בתור בן אדם, חייל, איש צוות ומפקד?’ — כך דניאל כתב ביומן האישי שלו, משפט שאופייני לו מאוד כאדם”. ועוד נכתב בהודעה כי היה “אח ובן אוהב ואהוב”.

Source link

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *