קרב יוניקורניות: למה עדן גולן התאכזבה משיתוף הפעולה עם נועה קירל?

פרסום ראשון: נועה קירל, נציגת ישראל באירוויזיון 2023, ועדן גולן, נציגת ישראל באירוויזיון 2024, הקליטו שיר משותף למשדר בחירת השיר של גולן באירוויזיון, אך כמובן ששתי כוכבות פופ על במה אחת זה לא משהו שהיה יכול לעבור בשלום. שתי הזמרות הקליטו גרסה חדשה ל״יוניקורן״ כאשר כל אחת מהן הקליטה קטעים שיועדו לה מראש, אך כשגולן צפתה בתוצאה הסופית היא לא הייתה מרוצה.

ל״ישראל היום״ נודע כי בהפקה ערכו את השיר מחדש והורידו כמה מהקטעים שעדן הקליטה ובמקומה הכניסו קטעים של נועה. עוד נודע, כי בהפקה ערכו גם את הקול של עדן באופן שהיא לא היתה מרוצה ממנו.

המתמודדת התאכזבה מהעריכה, עדן גולן ונועה קירל, צילום: יוסי זליגר, קוקו

עדן ומנהליה הביעו את האכזבה ואי שביעות רצונם מהשינויים בפני שרון דריקס, מנהלת התוכן בתאגיד, ודרשו לחזור לסיכום המקורי. עם זאת, הצילומים לקליפ נערכו ביום רביעי בים המלח על אף שלא היה ברור אם השיר הוחזר לסיכום המקורי.

נועה צילמה את חלקה בשעות הבוקר, ואילו עדן שהייתה אמורה לצלם בצהריים נאלצה להתמודד עם כבישים חסומים וצילומיה נדחו למועד אחר.

מהתאגיד נמסר בתגובה: “הדיאלוג עם עדן גולן ואנשיה וכן עם נועה קירל וצוותה, נעשה ברוח טובה ובשיתוף פעולה מצויין. אנחנו מזמינים את כולכם לצפות בביצוע המרגש של שתי הזמרות המצוינות הללו במשדר החגיגי להצגת השיר”.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

Source link

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *