רונה לי שמעון מאוהבת: “אין הרבה אנשים שמכירים אותך”

רונה לי שמעון הקדישה הבוקר (שלישי) סטורי אוהב וחם לבן זוגה לירז רוסו (סטטיק). הסיבה? יציאת אלבום הסולו השני של הכוכב העונה לשם “להרים”. על רקע תמונה משותפת של השניים שבה תועדו כשהיא יושבת למולו ומחייכת אליו היא כתבה בחשבונה באינסטגרם בעל 270 אלף עוקבים טקסט שכולו הרעפת מחמאות ואהבה כלפי הזמר והיוצר הצעיר ממנה בכ-8 שנים.

“מסתכלת עליך מהצד, אני רואה אותך, את הדרך שלך, את הלב שלך”, כתבה שמעון בפתח דבריה. “אין הרבה אנשים שמכירים אותך”, ציינה.

צילום מסך אינסטגרם

“פתוח, רגוע, יפה כל כך. את החלקים הכי יפים שלך שמתגלים החוצה מתוך היצירתיות שלך, שהיא מעיין שופע. לראות אותך בפעולה זה הדבר הכי מעורר שיש”, חיבקה. “בהצלחה אהוב שלי, עוד אחד לפנתאון. אני אוהבת אותך, מאמינה בך תמיד”, חתמה את הסטורי הרומנטי.

כזכור, בחודש מאי האחרון נחשפה הזוגיות של השניים, כחצי שנה לאחר גירושיו של סטטיק מכוכבת “האח הגדול” שרית פולק. חודש לאחר מכן פורסם לראשונה ב”ישראל היום” כי השניים החליטו לאחד כתובות ולחפש דירה משותפת ברמת גן.

סטטיק ורונה לי, צילום: ללא קרדיט

בחודש ינואר האחרון חגגה רונה לי יום הולדת 41, וסטטיק הקדיש לה ברכה בחשבונו ברשת החברתית. “כמו ילדה בחנות ממתקים. כמה את הכי יפה. בתוך האלמנט שלך עושה את מה שנולדת לעשות”, כתב. “כל מי שמכיר אותי יודע כמה אני אוהב לראות כישרון אמיתי. אני מעריץ של אנשים שפשוט מצוינים ביצירה שלהם. ואת, אלוהים נטע בך מפלא הבריאה שלו. הלוואי שהיינו יכולים לחגוג לך כמו שצריך, אבל נצטרך לדחות את זה לימים יפים. מזל טוב לאישה שלי”.  

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

Source link

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *