״היית הקסם הבכור מתוך חמישה קסמים שקרו לנו”: סמ”ר רותם סהר הדר הובא למנוחות

מאות השתתפו היום (שישי) בצהריים בהלווייתו של סמ”ר רותם סהר הדר, בן 20, מכפר אביב ולוחם בסיירת צנחנים, אשר נפל אתמול בדרום רצועת עזה. 

הלווייתו של סמ”ר רותם הדר ז”ל, צילום: יוסי זליגר

רותם, מדריך בצופים, נגן מחונן, כדורסלן וספורטאי מוכשר, הוא הבן הבכור לליאת ואיל ואח לשלושה אחים ואחות קטנים. אביו ספד לו: “אהוב שלנו, היית הקסם הבכור מתוך חמישה קסמים שקרו לנו, שיצרנו מתוך אהבה טהורה. ואיזו חוויה ראשונית נתת לנו.

“עשרים שנים מדהימות, רצופות הנאה, באתגרים וחוויות בלתי נשכחות. אנחנו מוקירים כל רגע ורגע שהענקת לנו איתך. קראנו לך רותם, על שם הצמח המדברי היפה ומצמיח השורשים. זה שיכול גם לדברים קשים. זה בדיוק מי שאתה”. אביו המשיך וסיפר על רותם, שגם כתינוק וכילד לא ויתר והיה נחוש לממש כל חלום.

הלוויתו של סמ”ר רותם הדר, צילום: יוסי זליגר

“אני לא מכיר מישהו כל כך נחוש וחזק מנטלית כמוך. אני מעריץ את התכונות האלה שלך. אנחנו מבטיחים ומתחייבים שנקיים את הצוואה שלך ונמשיך להיות משפחה מלוכדת, ספורטיבית, פעילה ושמחה. זה לא יהיה קל. זה ייקח זמן. אבל נעשה זאת תוך הישענות על הנחישות הבלתי מתפשרת שלך, כי זה מה שרצית עבורנו.. נמשיך להפיץ את האור הקסום שהשארת בתוכנו”, אמר.

אייל האב נפרד מבנו כששר מעל הקבר שיר שכתב והלחין לרותם בבר המצווה שלו ואמר: “מאז שבעה באוקטובר לא העזתי לנגן את השיר משום שחששתי מהרגע הזה בדיוק. אז הרגע הנורא מכל הגיע ואני כבר לא חושש ומשמיע לך אותו בפעם האחרונה. אני אוהב אותך גיבור שלנו, כואב ומתגעגע מאוד”.

הלווייתו של סמ”ר רותם הדר ז”ל, צילום: יוסי זליגר

אחיו של רותם, שקד, סיפר על האח שהיה עבורו מודל לחיקוי: “היית החבר הכי טוב שלי, אח גדול שתמיד דאג לכל האחים. האמנו בנו בצורה לא הגיונית, היית השראה והיוות דוגמה אישית מטורפת. היית המוביל של הבית ושל האחים. כל מה שעשית עשינו אחריך. היית נותן לנו עצות וסמכנו עליך בעיניים עצומות. כולנו הערצנו אותך. האישיות שלך הייתה ממגנטת וכל אדם שפגש אותך ישר התאהב בך. דחפת אותי חזק, האמנת בי. אני מתגעגע וגאה שאתה אח שלי”.

האח סיני ספד גם הוא: “ביום של המלחמה כולנו היינו שעות בממ”ד. תוך כמה שעות רותם היה על מדים בדרך לעוטף עזה. לא שמענו ממנו הרבה זמן. כשדיברנו סוף סוף הוא ביקש שנשחק כדורסל ונדווח לו על מסי ובארסה. לא פגשתי אף אחד ששנא את רותם. לכל אחד שהוא פגש הוא גרם לחייך. כשחזרת הביתה לסופש הלכנו לשחק באולינג. לא חשבתי שזו תהיה הפעם האחרונה שאשחק איתך או שנאכל ביחד. ביום רביעי בשבוע שעבר הספקת לדבר איתי חמש דקות. היית קצת עצוב ואמרת לי שאתה גאה בי. ביום שבת זו ההייתה הפעם האחרונה שדיברנו ואמרתי לך שאני גאה בך ואתה אמרת שאתה גאה בי. אם רק הייתי יודע שזו השיחה האחרונה שלנו. אני מתגעגע רותם”.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

Source link

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *