האחד פונה על אלונקה, השני מירר בבכי: שני כוכבי ברצלונה נפצעו באותה המחצית

חוסר מזל משווע לברצלונה במשחק הצמרת שלה אצל אתלטיק בילבאו. עוד לפני המחצית במפגש בסן מאמס המאמן צ’אבי נאלץ לבצע שני חילופים כפויים, כאשר פרנקי דה יונג ופדרי נפצעו. מדובר במכה קשה לקבוצה שמאבדת את שניים מקשריה הבכירים לתקופה לא ידועה לקראת היישורת האחרונה של העונה, כשכזכור גם גאבי הפצוע גמר את העונה.

הראשון להיפצע אצל הבלאוגרנה היה דה יונג. הקשר ההולנדי עלה לנגיחה במרכז המגרש וסובב את הקרסול בנחיתה. דה יונג כלל לא הצליח לרדת מהמגרש בכוחות עצמו ולבסוף הוא התפנה באמצעות אלונקה בדקה ה-26.

כדור חופשי של ליאו מסי פוגע בפניה של תינוקת ביציע // מתוך X

אצל פדרי, לפי הדיווחים הראשוניים בספרד, המצב מדאיג אף יותר. הקשר הספרדי נפצע ללא מגע ובדקה ה-45 הוחלף. כשהגיע לספסל החל למרר בבכי. בספרד נטען שייתכן והפציעה שממנה סבל בע ר בירך ימין חזרה, ובכל אופן מיהרו לקבוע כי הוא יחמיץ את משחק הגומלין בשמינית גמר ליגת האלופות מול נאפולי בעוד תשעה ימים.

פדרי סובל מפציעות מרובות בשלוש העונות האחרונות, זאת לאחר עומס כבד שהופעל עליו בעונת 2020/21 כשהיה בן 18 בלבד. באותה השנה הוא כמעט ולא קיבל מנוחה בברצלונה, ואז שיחק במדי נבחרת ספרד גם ביורו וגם במשחקים האולימפיים. עם הנבחרת הבוגרת באליפות אירופה הוא הגיע לחצי הגמר, ועם הנבחרת האולימפית עשה את כל הדרך אל הגמר, שם הפסיד לברזיל.

עוד לפני הפציעות נאלץ צ’אבי לאלתר במרכז השדה, כאשר הבלם אנדראס כריסטנסן זז לעמדת הקשר האחורי במשחקים האחרונים. פרמין לופס ולאמין ימאל נכנסו כמחליפים במקום צמד הפצועים, והקשרים הטבעיים היחידים שעוד עומדים לרשות המאמן כעת הם אילקאי גונדואן, אוריול רומאו וסרג’י רוברטו.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

ירד על אלונקה. פרנקי דה יונג, צילום: EPA

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

Source link

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *