הרבה יותר מהאח של אודיה: סינגל הבכורה של הזמר המפתיע

הזמר דניאל אזולאי, בן 26, מוציא היום לרדיו את סינגל הבכורה שלו בשם “אינטלקטורסנט” – והדמיון ללהיט “אינטלקטוערסית” של אודיה לא מקרי.

דניאל הוא אחיה הגדול של הזמרת, והשיר הזה מדבר בין היתר על מערכת היחסים שלהם, על הניתוק ועל חידוש הקשר. זה אולי נשמע כמו גימיק – אבל אזולאי הוא זמר מצוין, וסביר שתשמעו את השיר הזה עוד הרבה.

“אני כותב מגיל 14 בערך, ואפשר להגיד שזה משהו שעשיתי כל חיי, אבל אף פעם לא חשבתי לעשות מזה קריירה”, הוא מספר. “הייתי כדורגלן ועשיתי דברים אחרים, עד שהגעתי לנקודת זמן שבה הרגשתי שאני רוצה להוציא את זה החוצה”.

אודיה, צילום: טל עבודי

מה היה הדבר שגרם לך לעשות את זה?

“עברתי תקופה קצת קשוחה בחיים שלי, ולפני שנה עזבתי הכל וטסתי לאירופה. מכרתי את הרכב, מצאתי שוכרים והלכתי למצוא את עצמי. בשבוע הראשון שלי לבד היה לי לילה מאוד קשוח רגשית, ומצאתי את עצמי מקליט וכותב על פתקים באייפון. זו תקופה שבה גם התנתקתי מכולם, כולל מהאנשים הכי קרובים אליי, וגם מאחותי”.

השיר הראשון מתכתב עם הלהיט של אחותך, ואני מניח שזה מכוון.

“נכון, ‘אינטלקטוערסית’ הוא אחד השירים המצליחים שלה, וזו התגובה שכתבתי לו, עם סיומת של המילה ‘אינטרסנט’, כי בעצם זה שאני חושף את הסיפור האישי שלי ואת הקשר בינינו זה משרת גם את האינטרס שלי לקבל חשיפה. בסוף כל בן אדם הוא אינטרסנט”.

גם השם שלה מוזכר בשיר: “רוצה אודיה בעולם, רוצה אודיה מכולם”.

“נכון. הייתה תקופה שבה כולם התבלבלו בשם שלה. חשבתי להביא לידי ביטוי את זה שמתבלבלים בו, והבאתי תגובה להמחשה, אבל בדרך אני גם שר שאני רוצה הודיה, ושיעריכו אותי על מי שאני ומה שאני”.

איך היא הגיבה לשיר?

“לא מזמן השמעתי לה את האלבום ורציתי לפתוח איתה את כל מה שעל ליבי. בין היתר גם השמעתי לה את השיר והיא מאוד אהבה וחשבה שהוא כתוב ברמה גבוהה. היא מפרגנת ונתנה את הברכה שלה. היה לי חשוב שהיא תהיה בסדר עם השיר הזה. היא קפצה איתי לאולפן ויצא לה ווקאל שנשמע מדהים אז החלטנו להכניס אותה גם לשיר”.

אתה חושף משהו מאוד אישי והיא בתקופה מאוד טובה, היא לא נבהלה?

“היא שמעה את השיר פעמיים והבינה את כל העניין ולאן זה הולך. אודיה היא דניאל רק בבחורה שצעירה יותר בכמה שנים. היא הבינה את התמונה הגדולה והיא מעריכה את הכתיבה, ההומור והתוכן. לא הפריע לה יותר מדי שזה ייצא. היא מספיק חכמה והיא מבינה שזה משרת את האינטרסים שלי וגם את שלה, גם השם שלה יעלה לכותרות. זו מוזיקה יפה, לא בולשיט וחרטות”.

דניאל אזולאי, צילום: שי פרנקו

ההצלחה שלה עוררה בך את החשק לנסות גם?

“אודיה בתעשיה כבר שלוש שנים ומההופעה הראשונה שלה אני מלווה אותה. תמכתי ואהבתי אבל זה לא גרם לי להרגיש שזה בוער בי. לא ראיתי את עצמי עושה את זה, אבל בתקופה שעברתי לחו”ל כדי למצוא את עצמי, מצאתי את המוזיקה והבנתי שאין דבר שאני יותר רוצה לעשות ממוזיקה”.

אם היא הייתה מבקשת ממך לשנות את הטקסט?

“אם היא הייתה אומרת לי שזה פוגע בה, יכול להיות שהייתי שוקל גם לא להוציא אותו בכלל כי לפני הכל זו אחותי ואם יש שורה או שתיים שמפריעות לה הייתי משנה, אבל היא לא ביקשה”.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

Source link

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *