לא נפלה בפ”ת: קללת המושבה לא תקפה להפועל באר שבע

תוצאות הגרלת רבע גמר גביע המדינה הובילו לכך שאצטדיון המושבה בפתח תקווה יארח יום אחרי יום את שתיים מהקבוצות הבכירות בישראל. המפגש הראשון סיפק הפתעה, אך מעבר לכך, משחק סוער והפכפך שהסתיים ב-2:4 של מכבי פתח תקווה על מכבי תל אביב בהארכה. הערב (רביעי) הפועל באר שבע הגיעה למושבה והמשחק שלה לא התפתח לדרמה גדולה מדי, אך בניגוד לצהובים, היא שבה הביתה עם הכרטיס לחצי הגמר ביד.

מן העבר השני ניצבה הפועל פתח תקווה, שבעיצומה של עונה קשה בליגת העל מצאה נחמה בגביע. אחרי ניצחון על בני ריינה לפני שני סיבובים המלאבסים רצו לגבור על קבוצת פלייאוף עליון נוספות, אך הבעיות ההתקפיות שמלוות אותה בליגה הגיעו גם למפעל הנוקאאוט וזה הוביל לסיום דרכם.

הפועל באר שבע בחצי הגמר. מיגל ויטור,

ההתקפה של הכחולים היא החלשה ביותר בליגה (יחס עם מ.ס. אשדוד) עם 21 שערים ב-27 משחקים. דווקא אחרי חמישה שערים בשלושת המשחקים האחרונים, הערב הקבוצה של בני לם שבה לסורה ולא כבשה. לכן פנדל של הלדר לופס בדקה ה-44 והצלה גדולה של אופיר מרציאנו בתוספת הזמן הספיקו לאליניב ברדה להשלים את העבודה עם ניצחון 0:1.

בעוד המארחת קרובה מתמיד לירידה לליגה הלאומית אחרי עונה אחת בלבד, הפועל באר שבע מעודדת לקראת המשך העונה. שלושה ניצחונות רצופים לצד מעידות של מכבי חיפה אפשרו לה לצמצם את הפער מהירוקים שבמקום השני לשלוש נקודות בלבד. לפני שנתיים, אחרי חודשים בודדים עם ברדה על הקווים, באר שבע סיימה עונה עם סגנות בליגה וזכייה בגביע. שחזור ההישגים מהעונה ההיא? נדמה שעבור באר שבע זו לא מילה גסה.

פנדל שלו הספיק. הלדר לופס, צילום: אלן שיבר
israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

הולכת הביתה. הפועל פתח תקווה,

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

Source link

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *