צ’אבי חיבק כל אחד מהשחקנים, בזמן שנשיא ברצלונה כבר סימן את המחליף שלו

ברצלונה מנסה להתאושש מהמכה הכפולה שחטפה בסוף השבוע, תחילה החמישיה מוויאריאל במשחק הבית (קרה בפעם הקודמת במסגרת הליגה לפני 60 שנה) ואחריה ההודעה של המאמן צ’אבי כי בסיום העונה הוא יעזוב את המועדון, הודעה איתה משלימים כולם.

יורגן קלופ עוזב את ליברפול בסיום העונה | רשת X

היום (ראשון) נפגש צ’אבי עם השחקנים בחדר ההלבשה של הקבוצה לתדריך, אבל תחילה הודיע להם באופן אישי על החלטתו ואף הסביר אותה. לבסוף הוא עבר שחקן-שחקן וחיבק כל אחד, תוך שהוא מבטיח שהקבוצה תמשיך להיאבק על התארים שנותרו פתוחים בפניה, כשהוא עדיין מאמין באפשרות לשמור על תואר האליפות ולהגיע רחוק בליגת האלופות.

בינתיים, נשיא המועדון ז’אן לאפורטה הבהיר שלמרות שניסה לשכנע את צ’אבי לחזור בו מהודעתו, הוא מקבל את ההחלטה של “אגדת ברצלונה”, שהסביר כי “זה לא נעשה בלהט הרגע”, למרות הסמיכות להפסד המהדהד לוויאריאל.

לצד זאת, לאפורטה כבר חושב קדימה, ולמרות שהוא “מאמין שצ’אבי ימשיך במלוא המחוייבות” בתפקידו עד הקיץ, הוא כבר מחפש את המחליף האידיאלי, ועל פי הדיווחים המועמד המועדף עליו הוא האנזי פליק, שאימן עד לאחרונה את נבחרת גרמניה וגם בבאיירן מינכן.

ב”בילד” הזכירו שכבר ב-2021 פנה לאפורטה לפליק והציע לו לאמן את ברצלונה, אבל אז נתקל בסירוב מצד המאמן הגרמני. רק לאחר מכן הוצעה המשרה לצ’אבי, שקיבל אותה מיד. 

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

Source link

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *