“שרה נתניהו וסבא שלה” – חגיגות הפוטושופ של רעיית ראש הממשלה

חגיגות סדר הפסח של ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו ורעייתו שרה הפכו למחווה ל”סיפורו המופלא של בנג’מין באטן”, סרט שעלילתו מתארת אדם בעל תסמונת נדירה שמתחיל את חייו כזקן ומצעיר עם השנים. בערב ליל הסדר ישב הזוג שמנהל את המדינה במלון הפאר וולדורף אסטוריה, לצד עשרות חיילים בודדים מרחבי העולם. כמו כל פעולה שלהם במרחב הציבורי האירוע תועד על ידי צלמים, והתמונות הנבחרות נכנסו לאלבום ששיתפה שרה בחשבון האינסטגרם שלה. תמונה אחת בלטה במיוחד — וזה לא היה בזכות ההופעה הממלכתית של הזוג. הגברת אחזה בשלט שעליו תמונתם של 133 החטופים שנותרו בעזה, אך המסר שעבר היה שנשפך פה יותר מדי פוטושופ.

הריטוש על פניה של רעיית ראש הממשלה היה קיצוני כל כך, שאי אפשר היה להתאפק מלגחך על העיסוק המוגזם במראה, ועוד בצורה כה מרושלת וחסרת מקצועיות. מילא הייתה שרה מרטשת את כל התמונות שהעלתה, אבל משום מה רק אחת מהן הציגה גרסה נערית, ושונה באופן מוחלט משאר שבע התמונות שבאלבום.

העיסוק בנראות מייצג נאמנה את הממשלה הנוכחית. חברי הקואליציה מציגים מדי יום רמות חדשות של ניתוק ועיסוק בטפל, אך הזוג נתניהו מצליח להתעלות על כולם. לאחר שהתמונה גררה מבול של תגובות לועגות, הבין צוות הסושיאל שעדיף שלא להשאיר את הפדיחה הזאת באוויר והסירו את התמונה הוויראלית מהאלבום.

זוהי שרה בן ארצי, סטודנטית לפסיכולוגיה. שרה חולמת להיות דיילת ולטייל בעולם.

שרה נתניהו וסבא שלה.

כרגיל, זה היה קצת מדי מאוחר מדי והנזק כבר נעשה — רעיית ראש הממשלה הפכה לבדיחה. גולשים, שגילו את פרצופה האמיתי של שרה בתמונות המקבילות לא חסכו בביקורת: הם הציעו תיקונים וגרסאות חדשות ומשופרות לתמונה, למשל — להחליף את הגברת במרגו רובי (אם אנחנו כבר עוסקים בעיוות המציאות). בעיקר, ניסו שם להבין איך אפשר להתעסק בכאלה שטויות בזמן שהחטופים מתענים על ידי ארגון טרור.

לפני ואחרי הנצחון המוחלט.

אם כבר הולכים על זה פוטושופ גס, אפשר פשוט לעשות כאילו החטופים בבית וזהו

הנה, תיקנתי את זה..

זוהי כבר הפעם השלישית לפחות שהגברת נתניהו מעלה תמונה מביכה שלה לרשתות החברתיות. הקודמת הייתה רק יומיים לפני טבח 7 באוקטובר, כשהזוג בילה בטיול בצפון. לפני כן היו חשדות — אבל הפעם היה קשה לפספס. לו שרה לא הייתה מתעסקת באובססיביות במראה שלה, סביר להניח שהגולשים היו בעיקר מתמקדים באירוח הלא כל כך עממי של הזוג נתניהו במלון היקר, על חשבון משלם המיסים.

אפשר לפטור את התמונה הזו בגיחי גיחי תראו איזה פוטושופ מוגזם, אבל מה שבאמת בולט בה הן לא עצמות הלחיים המסותות והפיקטיביות של שרה, אלא הניתוק הטוטאלי שכפה על עצמו הזוג נתניהו מהמציאות.

הרי כל גרפיקאי מתחיל ואיש סושיאל דרג ב’ מבין שהפוטשופ הזה מגוחך ושפרסום שלו ברשתות יעשה יותר…

עוד קצת פוטושופ לפנים והיא צעירה מספיק להיות הפרזנטורית של גרבר

Replying to @danielamram3

אם כבר אז עד הסוף

וואו מאיפה להתחיל עם התמונה הזו
קודם כל ראש ממשלה שמשקר לאזרחים לגבי איך שאשתו נראית, ישקר לגבי הכל
שנית, שרה מאמי, את לא קיילי ג’נר
שלישית, הפחד הזה מהמוות שמוביל לכזו רמה של ריטוש, דורש התערבות של איש מקצוע מתחום בריאות הנפש. למה היא נראית כמו משפיענית עם קוד קופון לג’ל גבות

קפלניסטים עלובים שאפילו בחג לא יודעים לשים בצד את המחלוקות ולפרגן לראש הממשלה נתניהו ולרעייתו מיקיאגי.

Replying to @tuvipollack

ילדים יקרים, זו היא שרה ב 2015.
נחשו ילדים חמודים – איזו תמונות הן אותנטיות, ואיזו תמונה רוטשה עבור מגזין ידידותי לקיסרות ?
בין הפותרים נכונה, תוגרל תמונה מרוטשת עדכנית

שמח לעדכן שהתחלתי לעבוד פוטושופר במשרד ראש הממשלה, תודה רבה לקודמי בתפקיד מושיקו העיוור מאחל לך בהצלחה בתפקיד החדש באגף לרישוי כלי ירייה

Source link

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *