גל רובין כועסת: “תשמרו לעצמכם את הדעות המטומטמות שלכם”

גל רובין עצבנית, ובצדק רב. כוכבת “הישרדות” נמצאת תחת מתקפה גזענית מכוערת ברשת מאז נחשפה הזוגיות החדשה שלה עם מחמוד צפורי, יוצא הריאליטי “בואו לאכול איתי” (ובקרוב בעונה החדשה של “המירוץ למיליון”).

>> האמת מאחורי התמונה הרומנטית של יעל בר זוהר וגיא זוארץ

לא נציין כאן את התגובות שהיא מקבלת, כי הן באמת נלוזות, אבל אפשר לרק לדמיין את אופיין. הבוקר (רביעי) החליטה רובין שדי, מספיק, והחליטה להגיד לכל אותם מטרילים ברשת מה היא חושבת.

בסדרת סרטונים שהעלתה לסטורי מהאוטו שלה, שפכה רובין את זעמה ואמרה: “תדעו לכם שעד היום התגובות עברו די לידי, כי אני לא מתעסקת עם אנשים שהם תת רמה וטיפשים. אבל יש דברים שלא כותבים ולא אומרים, ואם אין לך משהו טוב לומר אז סתום את הפה ואל תדון אף אדם עד שתגיע להיות במקומו. מי אתם שתשפטו מישהו?”.

גל רובין ומחמוד צפורי | צילום: רשתות חברתיות, סעיף 27א חוק זכויות יוצרים

גל רובין ומחמוד צפורי | צילום: רשתות חברתיות, סעיף 27א חוק זכויות יוצרים

>> גל רובין חושפת צילום נדיר מיום חתונתה כשהייתה בת 17

רובין כינתה את אותו קהל “ברברי, שלא יודע לשלוט בפה שלו, שיורק אש ומזלזל באנשים”, ואמרה: “אני מכוונת לקהל שמכבד כל אדם באשר הוא, שלא משנה מה צבע העור שלו ומאיפה הוא מגיע… כל אותם מלרלרים מכירים אותי – אני לא טיפשה, אני אדם מאוד אינטיליגנטי ואסרטיבי של אפס מילים ורק מעשים. אז תנו לי קצת קרדיט על הבחירות שלי”.

רובין הוסיפה לשפוך אור על כל המשחירים, וציינה: “התגרשתי בכוחות עצמי ויצאתי בשאלה בכוחות עצמי, וגם אז לרלרו עליי, לעגו לי והצביעו עליי. תמיד הייתי שנויה במחלוקת, וגם שם עשו עליי איזשהו חרם כי אני פשוט לא עדר. אני פועלת לפי האינטואיציות שלי, מרוצה מעצמי ואין לי מטרה לרצות אף אחד. גם כשהתחתנתי בגיל 17 ריכלו עליי, אמרו שאני בהיריון. הייתי שמנה, ריכלו עליי. רזיתי, ריכלו עליי. התלבשתי צנוע, ריכלו עליי. יצאתי בשאלה, ריכלו עליי. אל תשאלו”.

“אז תלמדו לשמור לעצמכם את הדעות המטומטמות שלכם”, סיכמה רובין בהחלטיות, ואמרה: “אתם יוצאים הכי גזענים. אני מתביישת בשבילכם, אנשים קטנים שיושבים על המקלדת ומשלשלים מהפה בכמויות. זו תת רמה”.

Source link

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *