אביהו פנחסוב עושה את האנגר 11 – אדוה אראל

אחרי שקיבל “לא” סופי משלטונות הצבא בעקבות הופעותיו המדוברות בפני החיילים במהלך המערכה הצבאית שלא ממש מצאו חן בעיני הקצונה הבכירה, הופיע אמש אביהו לנדוור הלא הוא “אביהו פנחסוב ומועדון הקצב” בהאנגר 11 בנמל תל אביב שהיה מלא בקהל צעיר ונמרץ. המופע שכבר הוכרז כסולד אאוט קיבל חיזוק בדמות מופע נוסף שאמור להתקיים היום בצהריים באותו מקום.

אביהו לא פרייאר, מכיוון שהצבא סימן עליו איקס הכריז אביהו כי הוא מקצה אלף כרטיסים במחיר ח”י שקלים עבור החיילים – “לצערי שוב העיפו אותנו, עקב לטענתם השתוללות של חיילים, אז החלטתי שאנחנו נותנים עכשיו 1,000 כרטיסים בסך חי שקלים”

אז אמש הופיע אביהו פנחסוב בהאנגר 11 לא לפני שאל הבמה עלה כפיל שנראה בול כמוהו בעוד אביהו האמיתי פרץ לבמה בעוצמה כחלק מטקס הדלקת המשואות והדלקת מנגל ענק כמיטב המסורת של חגיגות יום העצמאות, למי קראת משוגע?!!

תיעוד פנחסוב והכפיל על ידי – Ilay Spoval

 

שיאו של המופע היה כאשר הזמר אלי לוזון עטוף בדגל ישראל עלה לבמה ושר את להיטו המוכר שכבר הפך להמנון הלא רשמי – “איזו מדינה” כאשר אביהו מצטרף אליו יחד עם רקדנים מלהקת המחול הגרוזינית של ציציאשווילי כשהם לבושים במדי זית כמו של הצבא עם טוויסט מנצנץ.

רק שתבינו איזה טירוף חושים פסיכי התחולל בהאנגר, צפו בתמונות של גיל רובינשטיין

 

שגעת, טרללת, ככה זה אצל אביהו שרק לפני מספר ימים השיק ווידאו קליפ חדש עם השיר “סדנה להעצמה אישית” שהוא טרוף חושים אחד גדול..

Source link

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *