אורנה ברביבאי בז’קט בהזמנה אישית ואורן חזן בחליפת פשתן: הלוקים של המתמודדים

יום חג לדמוקרטיה במדינת ישראל, הבחירות המקומיות יצאו הבוקר (שלישי) לדרך והקלפיות בכל רחבי הארץ נפתחו. מיליונים יוכלו לממש את זכותם הדמוקרטית ולהצביע בבחירות ל-197 עיריות ו-ל-45 מועצות אזוריות. זו ההזדמנות האחרונה של המתמודדים להיראות בציבור ולנסות להניע את התושבים להצביע עבורם.

בולטת בשטח: ראש העיר חיפה, ד”ר עינת קליש רותם, הגיעה הבוקר להצביע בקלפי ברחוב גוט לוין בשכונת מגוריה רמת ספיר. קליש נבחרה לתפקידה ב-2018, כשהפכה לאישה הראשונה שנבחרה לתפקיד אחרי שניצחה את ראש העיר דאז אחרי שלוש קדנציות יונה יהב. היא בחרה במכנסיים שחורים, חולצה שחורה, ז’קט קצר בצבע צהוב שאי אפשר לפספס ודיסקית החטופים.

ד”ר עינת קליש רותם, צילום: הרצי שפירא

פטריוטי: ראש העיר חיפה לשעבר והמועמד המוביל בכל הסקרים בבחירות הנוכחיות לראשות העיר, יונה יהב, הגיע בצבעי מדינת ישראל עם חולצה לבנה מכופתרת ועניבה מפוספסת בצבעים של כחול ולבן. הכי ציוני.

יונה יהב, ראש עיריית חיפה לשעבר, מצביע הבוקר, צילום: גביש מדיה

מקורית: המועמדת לראשות עיריית תל אביב יפו, אורנה ברביבאי, הלכה על לוק נועז עם ז’קט בצבעים כחול ולבן שהוזמן במיוחד עבור הבחירות, עליו מודפסות גרפיקות לבנות המייצגות את העיר תל אביב, כמו גלים וסירות מפרש. היא שילבה את סיכת החטופים על דש הבלייזר. חדי העין יכולים להבחין בכיתוב על הז’קט “אורנה תדאג לתושבים ולעסקים”.

אורנה ברביבאי ובן זוגה מצביעים, היום, צילום: מרים אלסטר/פלאש90

שיק תל אביבי: ראש עיריית תל אביב רון חולדאי הגיע לקלפי יחד עם רעייתו כשהם מתואמים בלוקים שחורים. שניהם לא שכחו לענוד את דיסקית החטופים.

רון חולדאי ורעייתו / קוקו

ניחוח צרפתי: ראש עיריית בית שמש עליזה בלוך, המתמודדת גם בבחירות הנוכחיות, בחרה בחולצה לבנה מכופתרת עם צאוורון בסגנון צעיף עדין וארוך, ז’קט בצבע חום-ירוק וכובע ברט שהזכיר לנו ניחוח צרפתי-אלגנטי. 

עליזה בלוך, בית שמש, צילום: יעקב לדרמן/פלאש90

חתן האירוע: אורן חזן, המועמד לראשות עיריית אריאל וחבר הכנסת לשעבר, הצביע עם רעייתו רינת וילדיהם בקלפי בגן גפן ברחוב אבנר 6 באריאל. חזן בחר בחליפת פשתן בצבע שמנת וחולצת מכופתרת לבנה.

אורן חזן בקלפי עם כל המשפחה

חגיגי: גם המתמודדת לראשות עיריית אשדוד, עו”ד הלן גלבר, בחרה בחליפה מחויטת בצבע שמנת.

עו”ד גלבר בקלפי, צילום: ללא

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

Source link

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *