אחרי הגרלת ליגת האלופות, מנצ’סטר סיטי וריאל מדריד בטוחות: “אנחנו הכי טובים מאי פעם”

הגרלת רבע גמר ליגת האלופות תפגיש את שתי האלופות האחרונות, מנצ’סטר סיטי וריאל מדריד, שעברו זו את זו בשנתיים האחרונות בדרך לזכייה בתואר. הפעם המפגש הראשון יהיה בסנטיאגו ברנבאו, והאנגלים בטוחים שזה לטובתם, למרות שאינם מרוצים מהשנה השלישית ברציפות שהם פוגשים את הספרדים בשלבי הנוקאאוט.

מאמן טוטנהאם על מצב הפציעה של מנור סולומון | רשת X

“לא הופתעתי, הם אלה אותם הכדורים בכל שנה”, התלונן המנהל המקצועי של הסיטי, צ’יקי בגיריסטיין, שרמז על הגרלה “מסודרת”, אבל גם שידר ביטחון. “אנחנו מרוצים. משחק הגומלין הוא אצלנו בבית, כמו בעונה שעברה, אז המשכנו לגמר ולזכייה. כבר ניצחנו אותם, וצריך לזכור את זה”.

המאמן פפ גוארדיולה הוסיף: “הפכו את זה למסורת, אז נראה שאין לנו ברירה אלה לשחק נגד ריאל מדריד שנה שלישית ברציפות. כדי לזכות בעוד תואר אנחנו חייבים לעבור את המלכים של אירופה. כבר עשינו את זה, אבל מי שחושב שיהיה לנו קל אחרי העונה שעברה, הוא ממעיט בעוצמה של היריבה”.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

מנגד, מאמן ריאל מדריד קרלו אנ’צלוטי נראה מחוייך ואמר: “אנחנו הכי טובים מאי פעם, זאת המציאות. מובילים את הליגה, גבוה בליגת האלופות, אין לנו עוד פצועים, אנחנו רעבים”. האיטלקי הוסיף: “לשחקנים שלנו אין כאבי בטן אחרי ההגרלה”, ועקץ בכך את גווארדיולה שטען לבעיה כזו אצל שחקני סיטי.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

Source link

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *