אמבפה לשחקני פ.ס.ז’ באימון הבוקר: אני עוזב


|
אמבפה וברקולה (רויטרס)
אמבפה וברקולה (רויטרס)

הדיווחים על עתידו של קיליאן אמבפה ממשיכים לזרום ולפי ‘RMC’ הכוכב בישר היום (שישי) לחבריו בפאריס סן ז’רמן באימון הבוקר לקראת המשחק מול נאנט כי הוא לא יחדש את חוזהו ויעזוב את המועדון בסיום העונה. אגב, השחקן לא חשף בפני חבריו את היעד הבא שלו, רק שהוא לא מתכוון לחדש את חוזהו.

במקביל, ב’מארקה’, מדווחים שהספירה לאחור מבחינת ריאל מדריד כבר החלה והמסר שהכוכב העביר לבלאנקוס לאחרונה הוא: “אני רוצה לשחק רק אצלכם”. כלומר, מועמדות מהפרמייר ליג או מערב הסעודית נשללו על ידו. התחושות בחדרי ההלבשה של פ.ס.ז’ וגם של ריאל הן שאמבפה יגיע לבירת ספרד.

בספרד טענו שאמנם היו בעבר חילופי מסרים בין אמבפה לריאל מדריד, אבל אף פעם הוא לא אמר בבירור ללבנים שהוא רוצה להגיע רק אליהם, עד המסר שהעביר ממש לאחרונה.

קיליאן אמבפה (רויטרס)קיליאן אמבפה (רויטרס)

ביום חמישי הגיעה השיחה הכנה בין החלוץ לנשיא קבוצתו נאסר אל חלאיפי, ובה הוא בישר שאינו מתכוון להמשיך במועדון. הוא עשה זאת מוקדם מהצפוי כי ידע שריאל לא תחכה לתשובה סופית מעבר לאמצע פברואר.

מבחינתו זה היה עכשיו או לעולם לא ולפיכך אמבפה בישר לפ.ס.ז’ שהוא לא מתכוון להמשיך, מה ששכנע הפעם את הבלאנקוס באופן סופי כי ניתן לסמוך על מילתו, ולכן גם הקבוצה סוגרת קצוות אחרונים כדי להחתימו בקיץ.

כרגע עדיין צריך להיסגר ההסכם בין הקבוצות, אך במצב הדברים הקיים לא כל הקלפים נמצאים בידה של אמו והסוכנת שלו פאייזה למארי, כשאמבפה לראשונה הפגין העדפה לשחק היכן שהלב אומר לו על פני הכסף. הכוכב באופן טבעי יצטרך לוותר על סכומים גדולים, כפי שכבר פורסם, ויהיה מוכן לכך.

קורע: הבנות שחגגו עם בארסה והתרסקו ביציע

Source link

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *