אנה זק לא נחה לרגע, ומשיקה קו מוצרים חדש עם רשת סקארה

 

 

 

הגעת לגיל השלישי? עכשיו הזמן לאזן את תהליכי הגיל בעור ולהכיר את הסדרה החדשה של “ליראק פריז”.

ליראק פריז הינו מותג צרפתי מוביל מזה 30 שנים שנמצא בחזית מחקרי הדרמו-קוסמטיקה העולמי, ושם לו למטרה לסייע לנשים בכלל ובגיל המעבר, לאזן את השעון הביולוגי ולאזן את תהליכי גיל המעבר בעור לאנטי אייג’ינג מתקדם. תכנות מחדש של המנגנוני העור הטבעיים לפעולה ארוכת טווח של אנטי אייג’ינג, הממוקדת בגיל המעבר.

 לסדרה החדשה קוראים “ארקסקין” והיא נועדה לפנים ולגוף בגיל המעבר, במיוחד לגילאי 48-55. הסדרה מכילה 93%-97% רכיבים טבעיים, מספקת הגנה פעילה 24 שעות, יוצרת סנכרון מחדש של מקצבים ביולוגיים, מתמקדת בצרכים הייחודיים של עור המתמודד עם שינויים הורמונליים וסביבתיים, מתקנת את השפעות ההזדקנות על העור בתקופת גיל ייחודית זו.

הסדרה עם תוצאות קליניות מוכחות, פותחה בליווי ד”ר כריסטינה מגיוני, אנדוקרינולוגית וגניקולוגית ומומחית לגיל המעבר.

לסדרת ארקסקין שלושה מוצרים: שני מוצרים לפנים עם ביו-פפטידים, ליום וללילה המספקים 24 שעות פעילות והגנה אופטימלית, וקרם גוף להזנה, לאפקט מוצקות ותחושה מרעננת.

קרם היום  ארקסקין, כאמור מכיל 97% מרכיבים ממקור טבעי, קומפלקס יום המועשר בביו-פפטיד משולב עם תמצית קקאו, המגנה מפני נוגדי חמצון ומגבירה את הגמישות, וחומצה היאלורונית מ100% מקור טבעי במשקל מולקולרי גבוה על מנת להעניק לחות מירבית ולהחליק את העור. מחיר: 249 ₪ 

קרם לילה ארקסקין, 50 מ”ל, מחיר: 249 ₪ מילוי 199 ש”ח, קרם גוף, במחיר 269 ש”ח.

ניתן להשיג באתר ליראק ישראל ואצל הקוסמטיקאיות והרופאים מורשי ליראק פריז: lierac.co.ilובאתרים: shop.super-pharm.co.il , bestore.co.il

 

 PROTEIN COLLECTION – ANNA ZAK By SACARA

בהמשך להצלחת קולקציית האיפור הנושאת את שמה של אנה, בימים אלו מושקת סדרה חדשה פרי שיתוף פעולה בין הכוכבת והפרזנטורית של המותג, ובין סקארה, קולקציית מוצרי שיער קולקציה הכוללת 4 מוצרים לשיקום והזנת השיער, המועשרים בטריפל קומפלקס המשלב קרטין, קולגן וויטמין C.

4 מוצרים חדשים לשיקום והזנת השיער:

שמפו ללא מלחים מחיר 29.90 ₪, מסכת הזנה ללא מלחים מחיר 34.90 ₪, מרכך ללא שטיפה מחיר 39.90 ₪ וסרום הזנה, מחיר 34.90 ₪. כל המוצרים ללא SLS, ללא מלחים וללא פראבנים ומועשרים בטריפל קומפלקס: קרטין, להגנת השיער מפגעי היום יום, קולגן להזנה מרבית של סיב השערה וויטמין C להזנה ובריאות הקרקפת.

כל התהליך היה בשיתוף פעולה מלא עם אנה זק, בחירת המוצרים, פיתוח, ועד הניחוח ונראות האריזות.

להשיג  להשיג בכל סניפי רשת SACARA ברחבי הארץ ובאתר און ליין: www.sacara.co.il

 

 

חדש מקרליין, Bold BB cream קרם לחות והגנה בשילוב מייק אפ 

מה אנחנו מצפים מקרם לחות? שיעניק לעור גוון אחיד וזוהר, שיחליק ויסתיר פגמי עור וקמטוטים, בדרך שגם יזין את העור בלחות ויעניק הגנה מפני קרינת UVA/UVB. כמובן שיהיה מוצר בריא שנבדק דרמטולוגית, נון-קומודוגני, ושיתאים לסוג העור שלי.

את כל הטוב הזה תמצאו בקרם החדש שמשיקה קרליין בימים אלה, Bold BB cream, קרם לחות בשילוב מייק אפ ומקדם הגנה 30 SPF.

המוצר מכיל עושר מרכיבים כמו וויטמינים ואנטי-אוקסידנטים להגנה מפני נזקי חמצון וקרינה, ומרכיבי לחות להזנת העור. חומצה היאלורונית להענקת לחות מיידית לעור לאורך זמן, מיצוי פלנקטון ימי (GP4G) להגנה על העור מפני נזקי מזג אוויר וסביבה, ובהפחתת עוצמת הפיגמנטציה, מיצוי קורנית (Cellfie) הממלא ומסייע בהפחתת מראה קמטים וקמטוטים, ומסייע במניעת היווצרות קמטוטים חדשים, מיצוי עץ תרזה ( Tilia) העשיר באנטי-אוקסידנטים וריכוז גבוה של ויטמין E, ופיגמנטים קטיפתיים לכיסוי מלא, טשטוש קמטוטים, וכיסוי פגמי עור וכהויות. מעניק גוון אחיד וזוהר.

לסדרה 3 גוונים: Light /medium light/ medium.

מחיר: 59.90 ש”ח ₪, לתכולת: 50 מ”ל

ניתן להשיג ברשתות הפארם המובחרות ברחבי הארץ  ובאתר קרליין  www.careline.co.il

 

חברת הרבלייף משיקה קרם לחות עם הגנה SPF 30 מסדרת סקין

 שתי פעילויות במוצר אחר, לחות לעור וגם הגנה מפני קרני השמש UVA/UVB

 קרם לחות מסדרת SKIN הכוללת  מוצרים שנבדקו קלינית דרמטולוגית ע”י רופאי עור ומסייעים בהשגת תוצאות יומיות, עם מקדם הגנה SPF 30 המספק לעור לחות לטווח ארוך והגנה מפני קרינה UVA  UVB. עוזר בהפחתת הופעת קמטי הבעה וקווים דקים תוך 7 ימים בלבד, מעניק עור לח פי 2 למשך 8 שעות, והעור נראה זוהר יותר וחלק תוך 7 ימים.

מכיל אלוורה, ויטמינים נוגדי חימצון E ו- C וויטמין B3. הקרם אינו מכיל פרבאנים ולא נוסה על בעלי חיים.

מחיר : 264 ₪

ניתן להשיג באתר החברה (דרך המפיצים):  http://herbalife.co.il

BOLD So Skinny Tubing mascara המסקרה החדשה של קרליין, הניתנת להסרה במים חמימים ללא שימוש במסיר איפור

מסקרה היא מרכיב חשוב במיוחד בעיצוב העיניים ואם יש משהו שאני ממש סולדת ממנו הוא מסקרה שנמרחת ונראית כמו גושים על הריסים. אז קבלו את המסקרה החדשה של קרליין,  שגם עושה את העבודה, עמידה לאורך שעות רבות, והערך המוסף שלה על שאר המסקרות האחרות, הוא בטכנולוגיית הטיובינג המאפשרת הסרת המסקרה במים חמימים ללא שימוש במסיר איפור. והריסים נשארים רכים, זוהרים ומורמים.

איך זה עובד? טכנולוגיית הטיובינג היא בעלת פורמולה שעוטפת את הריסים במעטה בגוון שחור פחם מבלי להתפורר. הפורמולה מועשרת בחמאת שיאה, במרכיבים מרככים, ובתערובת שעוות היוצרים נפח וזוהר במשיחה אחת, פנתנול וחומצה היאלורונית לשיפור מראה הריסים, ועידוד הצמיחה. 

כיצד להסיר את המסקרה: יש להרטיב את הריסים במים חמימים, ואז להסיר את המסקרה מהריסים בתנועת משיכה קלילה בעזרת קצות האצבעות.

 המוצר טבעוני, ללא פראבנים, ולא נוסה על בעלי חיים

מחיר 69.90 ש”ח  

ניתן להשיג ברשתות הפארם, ובאתר קרליין  www.careline.co.il

 

 

פורים והיום שאחריו, להוריד את איפור המסכה עם המוצרים של ביוטיקר

כולנו מכירים את רשת הלואוקוסט ביוטיקר המתמחה בתחום מוצרי איפור וקוסמטיקה, אלא שהפעם היא חושבת “הפוך גוטה, הפוך” ומשיקה לקראת פורים לא רק מוצרי איפור שמתאימים ליצירת מסכות מיוחדות, אלא גם מוצרים להסרת האיפור מסדרת הדגל BIOTEC. בסדרה מסיר איפור מהיר לעיניים ולפנים, תרחיץ פנים צמחי טיפולי, מי פנים, ומברשת דו צדדית לניקוי הפנים. המוצרים יעילים במיוחד בחג פורים היות ואז מדובר באיפור מוגזם, נצנצים שנדבקים וקשה להסירם, המון צבעים, מייק אפ קישוטים ומה לא, ולכל השנה כמובן.

מוצרי הניקוי החדשים מסירים את האיפור המוגזם של החג ביעילות, תוך שמירה על עור הפנים והזוהר. מוצרי איפור איכותיים וטובים מאפשרים לנו להשתולל עם ערכת הצבעים, ולא לחשוש שלמחרת נאלץ ללכת לעבודה עם האיפור של התחפושת כי הוא לא ירד. ואני מדברת מניסיון אישי.

מסיר האיפור נטול אלכוהול וחומרי בישום, עדין, אינו צורב, ומתאים לכל סוגי העור. התכשיר מועשר במרכיבים המזינים כגון: גליצרין אשר מגן על העור מהתייבשות, לוכד את מולקולות הלחות ומחדירן לשכבות העמוקות של העור. שמני המפ, חוחובה ושקדים בעלי יתרונות טיפוליים לטיפוח העור ותמציות אלוורה. מחיר: 9.90 שקל.

תרחיץ פנים צמחי טיפולי, BIOTEC עדין במיוחד, בנוסחת אל- סבון עדינה המכילה ויטמין E מתאים לכל סוגי העור לניקוי העור והסרת שכבות התאים המתים והלכלוך. מחיר 9.90 שקל.

מי פנים, להשלמת הניקוי עם נוסחה עשירה בתמציות צמחיות פעילות. תמציות מי
ורד בולגרי, אלוורה והממליס, חומצה היאלורונית, פרו ויטמין B- 5 וגליצרין, מחיר: 9.90 שקל.

ומברשת דו צדדית לניקוי הפנים-Hygiene לשדרוג חוויית הניקוי בעלת פעילות כפולה, מצד אחד סיבים רכים ונעימים המקציפים בתנועות סיבוביות את תכשיר הניקוי אותו
תרצו להקציף ומצד שני כרית סיליקונית אלסטית לפילינג עדין. מחיר: 9.90 ₪

להשיג בסניפי הרשת בכל הארץ או באתר: http://www.beautycare.co.il

 

 

הכל בקרם BB אחד של מעבדות היקארי – הזנה, כיסוי והגנה

מותג הקוסמטיקה הישראלי-בינלאומי “מעבדות היקארי” מציג את  BELLISSIMA-BB, קרם יום אנטי אייג’ינג המכיל מייקאפ ייחודי, המתאים את עצמו לגוון הטבעי של העור בעת המריחה ויוצר כיסוי ואחידות בעור הפנים בין רגע, תוך הסתרת כתמים ופגמי עור מכל סוג.

הקרם מכיל חומצה היאלורונית היוצרת מאגר לחות בגוף, הוא מועשר בוויטמינים, מינרלים ונוגדי חימצון המזינים את העור. גוון המייקאפ בקרם ארוז במיקרו קפסולות אשר במגע עם העור משחררות פיגמנט צבע המתאים עצמו לגוון הטבעי שלו ובכך יוצר אחידות של שטח הפנים הן בצבע והן במרקם.

עוד מכיל הקרם מקדמי גדילה המעכבים את תהליך הזדקנות ומקדם ההגנה מחומרים טבעיים. הקרם זמין בשני גוונים לבחירה, בהיר או כהה. ניתן לשימוש גם מעל קרם יום. לשימוש יומיומי. המחיר: 158 שקלים ל-30 מ”ל.

להשיג אצל הקוסמטיקאיות המובחרות. לפרטים באתר: www.hikari.co.il

 

 

אילוף התלתלים, טיפים חשובים לכל מתולתלת באדיבות חברת ריבורן

בתור מתולתלת אני יכולה להעיד כי תלתלים מושלמים זו התמחות וניסיון של שנים. אסף זר, בעלים של מותג הטיפוח REBORN טרח וקיבץ עבורנו את הטיפים הכי חשובים לאילוף התלתלים.

רעננו את התלתלים על ידי גזירת הקצוות אחת לחודשיים פעולה זו מרעננת את השיער, מעניקה לו נפח ומונעת את התייבשותו. לאחר מקלחת כשהשיער עדיין רטוב, גזרי חצי ס”מ מהם. רצוי לחזור על הפעולה כל 8-12 שבועות.

מברשת שיער, מברשת לא נכונה עלולה לגרום לשבירת השיער ולשינוי במבנה השערה. השתמשי במסרק בעל שיניים עם מרווחים גדולים, רצוי לפתוח את הקשרים בידיים עוד בשלב המרכך, כך תמנעו מתלישת השיער והקשרים יפתחו במהירות.

הפחיתו חפיפות יומיומיות, אשר אינן בריאות לעור הקרקפת ופוגעות בהפרשת השומן הטבעי. המינון הנכון הוא אחת ליומיים, בשאר הימים השתמשי בשפריצר מים מעורבב עם מעט מרכך שיער או מסכת שיער, כך השומן הטבעי לא ישטף מהקרקפת והשיער המתולתל יקבל את המים והלחות להם הוא זקוק. מומלץ להשתמש במוצרים ללא סולפטים, פארבינים ונטולי מלחים.

מרכך שיער, שימו מרכך רק על קצוות השיער כדי לקבל מקסימום לחות.

ייבוש, השתמשו במגבת מיקרופייבר היות והיא סופגת היטב את המים ואינה הורסת את שכבת הקוטיקולה ואינה שוברת את השערה. כך השיער לא יהיה פריזי. כאשר השיער עדיין לח זה הזמן למרוח חומרים מזינים כמו קרם לחות, סרום וכד.

לא להזין את השיער בשמן, שמנים שונים יחד עם חום השמש והיובש, גורמים לייבוש השיער ולנזקים לטווח הארוך.

אל תעמיסו חומרים מיותרים על השיער, נסי על עצמך מעט מוצרים ובחרי את אלו שמתאימים לך. עומס תכשירים בבת אחת, הופך את השיער לכבד ושמנוני. 

את מוצרי ריבורן ניתן להשיג באתר החברה REBORN 

 

 

חשוב מאד לדעת על קבוצת לוריאל, ואפשר גם להתרגש כי –

קבוצת לוריאל דורגה בין עשר החברות המובילות בעולם במדד השוויון המגדרי של
Equileap Gender Equality  לשנת 2024, שבחן 3,795 חברות ציבוריות ב-27 שווקים ברחבי העולם.

בקבוצת לוריאל, נשים מהוות כמחצית מחברי הדירקטוריון, 32% מחברי הנהלה, 57% ממשרות המפתח, וכ-62% ממנהלות המותגים הבינלאומיים. תמונת מצב דומה גם בלוריאל ישראל, המונה מעל ל-50% נשים בתפקידי ניהול בכירים, כאשר נשים מהוות רוב בארגון בכלל הדרגים.

בשנים האחרונות תמכה “קרן לוריאל לנשים” בסכום של כ-3.5 מיליון ₪ בעשר עמותות ישראליות הפועלות להעצמה נשית דרך צמצום פערים תעסוקתיים וכלכליים, מניעת אלימות מינית ותחומים נוספים בהם קיימים פערים מגדריים ואי-שוויון.

לאחרונה השיקה החברה את התכנית “קידום נערות במדע”, בשיתוף ״כל ישראל חברים, אליאנס״, במטרה לעודד נערות בחטיבת הביניים לבחור במקצועות המדע והטכנולוגיה בהם ישנם פערים מגדריים גדולים.

מותגי החברה מקדמים אג’נדות חברתיות להעצמת נשים ובימים אלה מושקת תכנית הכשרה חדשה מטעם המותג ״לנקום״ מבית לוריאל בשיתוף עמותת ״יוזמות עתיד״, לליווי נשים יזמיות בתהליכי הקמה וניהול עסקים בתחום הביוטי.

כבוד גדול.

Source link

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *