ברצלונה בחרה בדה זרבי כמחליפו של צ’אבי


|
דה זרבי (רויטרס)
דה זרבי (רויטרס)

לא מעט מועמדים נוספו בתקופה האחרונה לרשימת השמות האפשריים לרשת את צ’אבי בברצלונה, אך היום (שישי) חשפו ב’אס’ שיש שם אחד שמייצר יותר קונצנזוס מכולם – המאמן האיטלקי של ברייטון רוברטו דה זרבי.

“לדה זרבי יש את האור הירוק גם מז’ואן לאפורטה וגם מדקו”, ציינו ב’אס’, שם הדגישו שנציגיו היו בברצלונה ביום רביעי האחרון, אולם הוסיפו שאותם נציגים מייצגים גם את רונאלד אראוחו ודנו בעיקר בעתידו של הבלם בקבוצה.

המכשול העיקרי להגעתו של דה זרבי הוא סעיף השחרור שלו, שנע באזור 10 מיליון אירו. בארסה לא יכולה להרשות לעצמה לשלם כאלו סכומים, אבל סוכניו ביקשו מהמועדון סבלנות במטרה לנסות ולהגיע להבנות עם הקבוצה האנגלית.

רוברטו דה זרבי (רויטרס)רוברטו דה זרבי (רויטרס)

אלופת ספרד הבטיחה לסוכניו של דה זרבי שאם הם יצליחו לפתור את ה”מכשול” שצץ (סעיף השחרור), מאמן ברייטון יהיה זה שיעמוד על הקווים של הקטלונים החל מ-1 ביולי. בהנהלת המועדון רואים באיטלקי כמי שיש לו את ה-DNש הנדרש של הבלאוגרנה.

פפ גווארדיולה שיבח לא אחת את דה זרבי והסגנון שלו ובבארסה הבחינו בכך ולא התעלמו. האיטלקי בן ה-44 הספיק לקדם לאורך הקריירה שלו גם לא מעט צעירים. בספרד ציינו את העובדה שהמאמן חתום אצל השחפים עד שנת 2026.

פפ גווארדיולה ורוברטו דה זרבי (רויטרס)פפ גווארדיולה ורוברטו דה זרבי (רויטרס)

ב’אס’ סיכמו שנכון לעכשיו הרשימה צומצמה לשני שמות עיקריים: דה זרבי והאנזי פליק. היתרון של האחרון הוא שהמשא ומתן איתו יכול להיות הרבה יותר מהיר כי כרגע הוא לא עובד באף קבוצה.

“לדה זרבי יש הכי הרבה תומכים בתוך המועדון, אבל נצטרך לחכות ולראות אם ניתן יהיה לשחררו מהחוזה שלו עד 2026 עם סעיף השחרור בגובה 10 מיליון אירו. המאמן האחרון שהיה לו סעיף שחרור ולבסוף חתם בברצלונה הוא צ’אבי, ששילם חמישה מיליון אירו כדי להגשים את חלומו. נראה עד כמה דה זרבי יקריב כדי להיות מאמן ברצלונה”, סיכמו בספרד.

קורע: הבנות שחגגו עם בארסה והתרסקו ביציע

Source link

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *