ברק אברמוב תוקף: “יוסי אבוקסיס בגד בי, הוא ברח להפועל תל אביב”

ברק אברמוב, הבעלים של בית”ר ירושלים התייחס היום (חמישי) לעזיבתו של המאמן וחברו הטוב, יוסי אבוקסיס, במסיבת עיתונאים שנערכה במלון קרלטון בתל אביב.

אברמוב פתח את דבריו ואמר: “זה לא סוד שיוסי אבוקסיס ואני זה לא יחסי עבודה של מאמן-בעלים, אלא הרבה מעבר לכך. זו חברות של המון שנים, של משפחה, של הרבה דברים אישיים שעברנו יחד. היום אני מדבר בעצב. 24 השעות האחרונות גרמו לי לעצב גדול, כי מעבר לאובדן מאמן, איבדתי חבר.

“ההתנהלות של יוסי אבוקסיס ב-48 שעות האחרונות בטח לא הייתה חברית. עצוב לי שבן אדם שאכל ושתה ממני במשך שנים, אין לו טיפת הכרת הטוב לא כלפיי ולא כלפי קהל האוהדים שלי והמועדון העצוב שלנו. אם אראה לכם את ההודעות שאמי היקרה שלחה לי בבוקר כשהיא קראה בבוקר שאבוקסיס יאמן את הפועל תל אביב, תבינו שזה הרבה מעבר לכדורגל. זו בגידה באמון והדרך שהוא עשה את זה היא בגידה בהרבה מאוד אנשים. כואב לי וחורה לי, איבדתי חבר לחיים. הוא הרוויח ביושר שאגיד את זה, לצערי הוא פעיל בטיפשות, בצורה לא ראויה, לא מתאימה ומאוד עצובה”.

אבוקסיס. עזב בטעם מר, צילום: אלן שיבר

עוד הוסיף אברמוב: “אתם יודעים כמה נלחמתי כדי שהמועדון ישחק השנה בגביע. הפסדנו את המשחק, בסוף המשחק נתתי לאבוקסיס חיבוק ואמרתי ‘כל הכבוד, תמשיך ככה, גאה בך’. הכי חיובי ויפה. אף אוהד לא צייץ או אמר מילה כלפיו במשחק הזה. המשכנו הלאה. הגענו ליום שני, עשינו שיחות כרגיל והרגשתי שמשהו לא מריח טוב. שהבן אדם מחפש לריב. הוא ידע שהוא מעדיף את הצד האדום. אמרתי לו שאני לא מבין מה הוא רוצה, שאנחנו בדרך טובה ואני מאמין בו, גם אם אני מבקר אותו. ביקרתי אותו בחדרי חדרים, כמו שצריך.

“לא פיטרתי אותו בתקופות הרבה יותר קשות, עברתי איתו ירידת ליגה בבני יהודה, מקום אחרון בליגה לאומית עם תקציב של 11 מיליון שקל – ולא פיטרתי אותו. העברתי אותו לבית”ר ירושלים כי הסתכלתי מה נכון ליוסי אבוקסיס, לא מה נכון לבית”ר או בני יהודה. שילמתי את שכרו כשבית”ר לא היו יכולים, כי חברות זה לפני הכל אצלי. הגיע לי כסף מהפועל באר שבע וויתרתי כי הרגשתי שאם אקבל את הכסף, אזיק למשכורת שלו. עשיתי הרבה בשביל החברות שלנו כדי שיוסי יהיה מבסוט ויהיה לו טוב”.

על השמועות סביב מעברו של אבוקסיס להפועל ת”א אמר: “הרגשתי שיוסי מכין לי מלכודת. אמרתי לכפיר (המנכ”ל) שמשהו מסריח לי. הגענו למשחק ביום שלישי ב’שלום-שלום’ קר מאוד, הובלנו 0:2, קרה מה שקרה על המגרש ואז בא השוויון שאחריו קיללו את יוסי אבוקסיס. אני מגנה את הקללות כי זה לא מגיע לאף אחד, לא למשפחתו לא לילדים שלו. קיללו אותו בין 20 ל-30 אנשים ביציע המערבי. על זה לקום ולשבור את הכלים ולהתלונן על הקהל? אבוקסיס יודע שאם הקהל לא רוצה שמישהו יהיה במועדון, הוא לא יהיה. בסוף הייתה תוצאה שלא לרוחם של האוהדים, הם מחו בצורה שמחו. אבל לנסות להוציא את הקהל כאילו הוא אשם במצב הקבוצה, זו גניבת דעת. לא לספר את הסיפורים האלה. הכל היה בגלל שיוסי אבוקסיס רצה ללכת להפועל תל אביב. יוסי אבוקסיס ברח – ולא בפעם הראשונה. הוא עשה את זה מהפועל באר שבע לבני יהודה כי ידע שאלונה ברקת לא תיתן לו חוזה שנה אחרי, עשה את הלכלוכים והלך לבני יהודה”.

כפיר אדרי, היום בת”א, צילום: גדעון מרקוביץ’
israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

אברמוב, היום בת”א, צילום: גדעון מרקוביץ’

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

Source link

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *