“האדם הכי שמח שהכרתי”: רס”ל (מיל’) אורי יעיש נהרג בפיגוע בצומת ראם

אין מילים לנחמה: דובר צה”ל התיר היום (שבת) לפרסם כי רס״ל (מיל׳) אורי יעיש בן ה-27 ממודיעין, חייל בפלס״ם 8119, חטיבת ירושלים (16), הוא הנרצח השני בפיגוע בצומת ראם אתמול. אורי, לוחם בעזה, היה בדרכו הביתה לסופ״ש. בכך, עלה מניין חללי צה”ל מתחילת המלחמה ל-573.

פיגוע ירי בצומת מסמיה // יוסי זליגר

חברו מהלימודים מספר עליו: “ביום הראשון ללימודים הוא דפק אצלי בדלת הדירה. מאז היינו בלתי נפרדים. אורי היה הדבק של התואר שלנו, הוא גיבש את כולם והחיוך אף פעם לא ירד לו מהפנים. הוא היה האדם הכי שמח שהכרתי”.

הזמרת נועה קירל ספדה גם היא לאורי, בן דודתה וכתבה בחשבון האינסטגרם שלה: “המציאות הטראגית הגיעה גם אליי. העצב ושבר הלב לא פוסקים. נזכור אותו לעד”. 

נועה קירל סופדת לבן דודתה, צילום: צילום מסך

ראש עיריית מודיעין, חיים ביבס, ספר לרס”ל יעיש בעמוד הפייסבוק וכתב: “עם צאת השבת התבשרנו בהודעה הקשה על רציחתו של רס״ל אורי יעיש, תושב העיר, שנרצח בפיגוע הנתעב, שהתרחש אתמול בצומת ראם. אורי גדל והתחנך בעיר. הלוויתו תתקיים הלילה בשעה 23:00 בחלקה הצבאית בבית העלמין בעיר”.

“בשמי ובשם כל תושבי מודיעין מכבים רעות, אני שולח תנחומים להוריו של אורי ומשתתף בצערה הכבד של המשפחה. יהי זכרו ברוך”.

מעיריית מודיעין נמסר: “הלב כואב בעקבות הבשורה המרה על רציחתו של רס”ל אורי יעיש, תושב העיר, בפיגוע הקשה שהתרחש אתמול בצומת ראם. אורי, בוגר בית הספר יחד, שירת במילואים בגדוד חי”ר 8119. אין מילים שיכולות לנחם את בני משפחתו על האובדן הכבד ואנו מחבקים אותם בשעה קשה זו”.

מדובר צה”ל נמסר בנוסף כי שני לוחמים ביחידת מגלן, חטיבת הקומנדו, נפצעו באורח קשה בקרבות בדרום רצועת עזה. השניים נפצעו בהיתקלויות עם מחבלים בשני אירועים שונים.

שיפור במצב הפצועים מהפיגוע

סגן מנכ”ל ביה”ח וממונה שעת חירום, ד”ר אליעד אבירם מסר: “אמש התקבלו שני פצועים מהפיגוע בצומת ראם. גבר במצב קשה ואישה במצב בינוני. לאחר טיפול ראשוני בחדר הטראומה – הם הועברו לחדר הניתוח”.

“במהלך השעות האחרונות חל שיפור ניכר במצבו של הגבר והוא איננו מורדם ומונשם ומצבו מוגדר כעת יציב.  האישה נדרשה לניתוח של מספר שעות ע”י רופאי המחלקה האורטופדית וכעת היא מאושפזת במצב בינוני במחלקה. לשני הנפגעים לא נשקפת סכנת חיים”.

השתתף בהכנת הידיעה: איליה יגורוב

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

Source link

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *