הכוכב הבא: עדן גולן, מיקה משה, דור שמעון ואור כהן יתמודדו בגמר הגדול!

צילום: שי פרנקו.

הפרק ה-22 (חצי הגמר – חלק ב’) של “הכוכב הבא – מהדורה מיוחדת 2024” שודר הערב בקשת 12, כאשר ארבעת המתמודדים הנותרים בתחרות – עדן גולן, מיקה משה, דור שמעון ושי טמינו, ביצעו שיר במטרה לקבל את התוצאות הטובות ביותר שיבטיחו להם מקום בגמר הגדול שייערך ביום שלישי הקרוב, ה-6 בפברואר. נזכיר שאור כהן הייתה המתמודדת הראשונה לתפוס את מקומה בגמר, לאחר שבתוכנית הקודמת השיגה את התוצאה הטובה ביותר.

הערב הוחלט להמיר את הצבעת השופטים לשיטת ההצבעה באירוויזיון, כאשר כל שופט יכול לתת למתמודדים 7, 8, 10 ו-12 נקודות. הצבעת השופטים שוכללה כמדי תוכנית עם הצבעת הקהל באולפן, שלו יהיו הערב 60 קולות. ההצבעה לכל המתמודדים נפתחה לאחר ארבעת הביצועים.

אנחנו נהיה כאן לאורך כל העונה כדי לדווח על כל החדשות, הדיווחים וההימורים! עקבו אחרינו!
עקבו אחרינו באינסטגרם | עקבו אחרינו ביוטיוב | עקבו אחרינו בטיקטוק | עקבו אחרינו בטוויטר

מיקה משה בחרה לשיר הערב את השיר “יש לך אותך”, שיר מקורי שלה ביחד עם הזמרת מירי מסיקה, אותו הוציאו השתיים במרץ 2022, זמן קצר לאחר השתתפותה של משה בתוכנית “בית ספר למוסיקה”. כיוון שמיקה נמצאת לבד על הבמה, היא מבצעת לראשונה את הבתים בשיר שאותם שרה מסיקה. למיקה יש קול מיוחד וסאונד מלטף וייחודי. אל מיקה מצטרפות לבמה ארבע זמרות ליווי.

רן אמר: “אני חיכיתי כל העונה לשמוע את השיר הזה. את מדהימה וזה היה ביצוע מאוד יפה. אני כל כך אוהב את הניקיון שלך בקול ואת חוסר המאמץ שלך. אני חוזר ואומר את זה בפעם המאה בעונה הזאת, לראות אותך ככה באירוויזיון יהיה מדהים”. עדן הצטרף למחמאות: “יש לך קול מיוחד, כל הכבוד לך”. קרן הוסיפה ואמרה: “מירי סיפרה לי עלייך לאחר התוכנית, קידמה ודיברה עלייך בכל במה אפשרית. תודה שבאת הנה, את דור ההמשך. תודה שאת פה השנה”. אסף סיכם: “בתחילת העונה היו לך כמה מניירות שפחות אהבתי ובביצוע הזה שרת באופן נקי ללא מניירות. זה היה יפה ומרגש והחמיא לך. אני חושב שזה הביצוע הכי טוב שלך בעונה הזאת”.

 

שי טמינו בחרה לשיר הערב את השיר “What About You” (במקור של פינק). על הבמה מצטרפים לשי שישה רקדנים. שי זמרת מרגשת ותוך כדי הביצוע שלה השופטים מבינים כמה קשה הולכת להיות התחרות הערב.

רן אמר: “ביצוע שבהחלטה מתאים לרגע הזה. אני חושב שנתת את כל כולך. את מביאה את הלב שלך ואת אף פעם לא טועה. אני חושב שאת מאוד ראויה לרגע הזה”. שירי הצטרפה לברכות: “עשית פה דרך מדהימה. היו רגעים מאוד יפים בביצוע הזה. אני ממש גאה בך. זה ממש ריגש אותי בשבילך, לעמוד על הבמה ולבצע ככה את השיר. כל הכבוד”. אסף הוסיף: “שרת מאוד יפה וגלשת לכוח ועוצמה. אני מאוד אוהב את הגוון קול שלך”. עדן סיכם עם ביקורת: “ההתחלה של השיר הייתה שקטה ואינטליגנטית. הכוריאוגרפיה הייתה מאוד יפה. בבית השני הייתה מודולציה ששם קצת איבדת את עצמך וזה קצת הפחיד אותי, מה יהיה באירוויזיון? באירוויזיון צריך להיות חד כמו סכין. קחי את זה לתשומת ליבך”.

דור שמעון בחר לשיר הערב את השיר “כשהלכת” (במקור של שירי מימון). דור מקדיש את השיר לחברו דביר פימה ז”ל, קצין שריון שנפל בקרבות ברצועת עזה, ולכל החיילים שמגינים על המדינה. שירי משתפת שאת השיר היא כתבה ושרה לכבוד חבר טוב שלה, יוסי בן מוחא ז”ל, חייל שנפל בעת שירותו הצבאי. בעיניי מדובר באחד מהשירים היפים שהוציאה שירי במהלך כל הקריירה שלה. דור “תוקף” את השיר עם קולו המיוחד ועם הצלילים הגבוהים שיוצאים לו מהגרון. יופי של ביצוע.

איתי פתח במחמאה עם ביקורת: “אהבתי מאוד את הביצוע שלך אבל חשוב שתכבד את המקום העמוק שממנו נכתב השיר. שרת טוב אבל לא הרגשתי ששרת את זה ממקום אישי”. עדן חלק על איתי ואמר: “הוא מאוד התחבר לשיר. שרת אותו מאה אחוז”. אסף החמיא: “זה היה אחד מהביצועים הטובים שלך העונה. שוב הוכחת שאתה זמר מהשורה הראשונה”. שירי הוסיפה: “אתה זמר ענק ואני חושבת שהביצוע היה מדהים. אני מבינה מה איתי אומר – אם היית מתחיל לשיר בשקט ואז “מתפוצץ”, הביצוע היה נראה אחרת. תודה לך על הביצוע הזה”. קרן סיכמה: “אם אני משווה את זה ליחידות בצבא, אתה ללא ספק יודע להוביל את היחידה שלך, את החטיבה שלך. אתה יודע לתת מעצמך הכל והוכחת את זה בביצוע שלך”.

 

עדן גולן בחרה לשיר הערב את השיר “Beautiful” (במקור של כריסטינה אגילרה). עדן עומדת על הבמה בשמלה לבנה כשלצידה ארבעה נגני כינור וצ’לו. עוד ביצוע נהדר של עדן גולן.

רן אמר: “הכי יפה לעדן לעמוד ככה ולשיר. אני לא הבמאי באירוויזיון אבל ככה הייתי רוצה לראות אותה”. אסף הצטרף: “זה הטעם שלה ומה שהיא רוצה לעשות. זה מראה את הכישרון שלה. בחירה יפה ופוטוגנית שעובדת לטובתה”. שירי הוסיפה: “זה שיר שמאוד קשה לביצוע ושרת את זה מאוד יפה”. קרן סיכמה: “הרגשתי כאילו אני צופה באומנית שמחזיקה מכחול. אני מרגישה בטוחה בידיים שלך וביצירה שלך. שיהיה לך בהצלחה. הייתי שולחת אותך ככה לתחרות”.

הצבעת השופטים

שירי מימון

7 נקודות – שי טמינו
8 נקודות – דור שמעון
10 נקודות – שי מיקה
12 נקודות – עדן גולן

קרן פלס

7 נקודות – דור שמעון
8 נקודות – שי טמינו
10 נקודות – מיקה משה
12 נקודות – עדן גולן

רן דנקר

7 נקודות – שי טמינו
8 נקודות – דור שמעון
10 נקודות – מיקה משה
12 נקודות – עדן גולן

אסף אמדורסקי

7 נקודות – דור שמעון
8 נקודות – שי טמינו
10 נקודות – מיקה משה
12 נקודות – עדן גולן

עדן חסון

7 נקודות – שי טמינו
8 נקודות – דור שמעון
10 נקודות – מיקה משה
12 נקודות – עדן גולן

איתי לוי

7 נקודות – שי טמינו
8 נקודות – דור שמעון
10 נקודות – עדן גולן
12 נקודות – מיקה משה

סיכום הניקוד לאחר הצבעת השופטים

  1. עדן גולן – 70 נקודות
  2. מיקה משה – 62 נקודות
  3. דור שמעון – 46 נקודות
  4. שי טמינו – 44 נקודות

הצבעת הקהל באולפן

שלושת המקומות הראשונים לא נחשפו כדי לשמור על מתח לקראת הגמר.

מקום ראשון – 89 נקודות
מקום שני – 85 נקודות
מקום שלישי – 57 נקודות
מקום רביעי – 51 נקודות (שי טמינו)

הצביעו לסקר שלנו: מי צריך לייצג את ישראל באירוויזיון 2024?

אירוויזיון 2024: זו תהיה ההשתתפות ה-46 של ישראל באירוויזיון. ישראל הצטרפה לתחרות ב-1973 וזכתה בה ארבע פעמים לאורך השנים. זכייתה האחרונה של ישראל הייתה באירוויזיון 2018 עם השיר “Toy” בביצועה של הזמרת נטע ברזילי.

רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!

Source link

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *