הכי יפה שיש: רותם סלע בשמלה שחורה קטנה ומעלפת | Fashion Forward

אופנה, רותם סלע, סן לורן

שילוב שאף פעם לא נמאס (צילום: אינסטגרם, rotemsela1)

להלביש את רותם סלע היא משימה יותר מורכבת ממה שנדמה על פני השטח. מצד אחד, כל האפשרויות פרוסות בפניה וכל המותגים כנראה נלהבים לתרום מההיצע שלהם. מצד שני, היא מופיעה על המסך לעתים כל כך קרובות, שווליום העבודה נראה לנו כמעט בלתי אפשרי לסטייליסטית אחת בלבד.

ובכל זאת, הסטייליסטית הקבועה אלין זידקוב מצליחה לגרום למראות של רותם לרגש אותנו פעם אחר פעם, והיא לא עושה את זה על ידי המצאת הגלגל מחדש, אלא על ידי בחירת הצמיגים המשובחים ביותר. הסוד של הסטייל הטלוויזיוני של סלע טמון בעיקר בגזרות, כך שאפילו מכנסי ג’ינס הופכים לסטייטמנט של ממש על המגישה.

בפרק של “הכוכב הבא לאירוויזיון” ששודר אמש (רגע לפני פרק הגמר, שישודר הערב בקשת 12), היא לבשה שמלה שחורה של סן לורן שהמחישה בדיוק את הרעיון הזה – מצד אחד עוד שמלה שחורה מיני רבות, מצד שני – השמלה השחורה הנכונה. השמלה המדוברת הגיעה מבוטיק ההשכרה דרס ביי רומי, והיא קצרה אך בעלת שרוולים ארוכים, מחשוף וי עמוק וכריות כתפיים שמעניקות לה מראה אייטיז אבל לא מוגזם.

הסטיילינג כולל תכשיטי וינטג’ של Timeless Pieces ותכשיטים חדשים של קרן וולף, כולם בגוון זהב כדי להתאים לחפתי השמלה, נעליים של סן לורן לפקטורי 54, שיער אסוף היטב ואודם אדום.

אופנה, רותם סלע, סן לורן

גם אסי התרשם כנראה (צילום: אינסטגרם, rotemsela1)

אופנה, רותם סלע, סן לורן

הערב הגמר (צילום: אינסטגרם, rotemsela1)

Source link

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *