הסופרת נגד מגי טביבי וערוץ 14: “פרזנטורית של ערוץ תעמולה”

מגי נגד מגי: מגישת מהדורת החדשות של ערוץ 14, מגי טביבי, נבחרה אמש (שני) לאחת משלושים הצעירים המבטיחים של מגזין “פורבס”. מי שיצאה נגד הבחירה בטביבי הייתה הסופרת והפובליציסטית מגי אוצרי שהביעה בחשבונה ב-X (טוויטר לשעבר) דאגה מתהליך “ההלבנה” לדבריה שעובר הערוץ על ידי גופי תקשורת מרכזיים. לדברי הביקורת של אוצרי שורבב גם שמו של העיתונאי ינון מגל, שבחר להגיב לדבריה בסטורי שלו בחשבונו באינסטגרם.

מגישת ערוץ 14 מגי טביבי: “שמחה על הסנקציות נגד ארי שמאי – האמירה שלו מבחילה”. כתבת: נטע פלודרמן, צילום: משה בן שמחון (ארכיון)

“עכשיו גם ‘פורבס’ משתתפים בתהליך ההלבנה של ערוץ התעמולה הזה, עם פרגון למגישת ה’מהדורה’ שלהם”, כתבה אוצרי בזלזול בפתח ציוצה. “ככה זה עובד. בהדרגה”, טענה. “מתחילים בפרזנטורית הקלה לעיכול ובסוף מגיעים לאייטמים מפרגנים לינון מגל במיינסטרים מדיה. יום אחד נלמד להפסיק להיות צפרדעים שמבשלים אותן לאט בסיר. היום אינו היום הזה”, פסקה.

ינון מגל, מצידו, בחר להתייחס לציוצה של אוצרי, ועל רקע צילום מסך של דבריה שהובאו בחשבונה ב-X, הוא כתב בציניות: “כשהצפרדע רוצה נשיקה מהנסיך”.

הסטורי של מגל, אינסטגרם, צילום: אינסטגרם

נזכיר כי טביבי נבחרה לאחרונה על ידי השרה מירי רגב הממונה על אירועי יום העצמאות להנחות את טקס הדלקת המשואות שיתקיים בחודש מאי הקרוב. טביבי תנחה את הטקס לצידו של כתב ערוץ 12 תמיר סטיינמן. את בחירתה בטביבי וסטיינמן נימקה רגב בהודעה שהוציאה לתקשורת: “טביבי וסטיינמן הינם דמויות מובילות בתקשורת הישראלית והשילוב ביניהם מביא לידי ביטוי את האחדות הנדרשת במיוחד בעת הזו”.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

Source link

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *