“זה פספס אותו במטר”: לירן כוהנר אחרי פגיעת הרקטה ברכב של גיא גיאור

רגעים של חרדה ונס גדול היו מנת חלקם של איש העסקים גיא גיאור ואשתו מלכת היופי לשעבר לירן כוהנר אתמול (שני), לאחר שניצלו מפגיעת רסיס עצום של רקטה ששוגרה לעבר ראשון לציון. כנף רסיס הרקטה, כך שיתף גיא עם התקשורת רגעים לאחר הפגיעה, חתכה את דופן הג’יפ בו נהג. לרכב נגרם נזק רב, אך לגיא, שיצא לאפטר קצר משירות המילואים הארוך בו הוא נמצא מאז תחילת הלחימה, שלום.

גיא גיאור, צילום: אלעד דיין

שעות לאחר הנפילה, כשניכר שהיא עדיין נרגשת, לירן ביקשה לעדכן את מאות אלפי עוקביה המודאגים באינסטגרם באשר למצבם של השניים ושיתפה בהשתלשלות האירועים ותחושותיה. “אני רק כאן כדי להגיד שעכשיו תודה לאל הכל בסדר”, ביקשה לירן להרגיע כבר בתחילת הסרטון שצילמה מרכבה.

“תודה לאל שזו באמת הייתה פגיעה ברכוש כי זה היה מאוד מאוד קרוב. הייתה כאן שמירה. היינו ביחד. נסענו בשתי מכוניות. גיא הגיע מהמילואים למשהו שהיה לנו והוא גם אמור לחזור למילואים. כל אחד עמד בפקק בשלב אחר של הפקק”, המשיכה ופירטה ואז סיפרה כי כשנשמעה האזעקה, שניהם צייתו להנחיות ויצאו מהרכבים כדי לתפוס מחסה.

מתוך אינסטגרם, צילום: אינסטגרם

לירן הוסיפה וסיפרה שהיא נשארה לעזור לאישה שלא חשה בטוב וגיא חזר לרכבו, אז אירעה הדרמה כשהרסיס פגע בעוצמה ברכב. “זה פספס אותו במטר. תודה לאל הכל בסדר. איפה עושים הגומל?”, שאלה בסופו של הסרטון כשבכיתוב הנלווה הוסיפה בקשה: “בבקשה, תשמרו על ההנחיות ותישארו במרחבים המוגנים. אל תמהרו לצאת החוצה”, וצירפה גם תמונה של הרסיס העצום שפגע ברכב של גיא.

הג’יפ שספג את הפגיעה, צילום: ללא

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

Source link

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *