זוגיות חדשה ומפתיעה: אוסקר גלוך במערכת יחסים עם כוכבת “הכוכב הבא”


אוסקר גלוך פתח את חודש אפריל ונכנס לעשור החדש בחייו כשחגג לא מזמן יום הולדת 20. הכישרון הענק שמחוזר על ידי ענקיות היבשת מחכה בקוצר רוח לאולימפיאדה בקיץ הקרוב, בהנחה שהופעה טובה בפריז תעלה את רף הביקוש שגבוה גם כך. עד שזה יקרה, יש חדשות משמחות בגזרתו גם מחוץ לכר הדשא. על האקסית שליוותה אותו מאז שנחת באוסטריה, מרום איפרגן, הוא כבר הספיק להתגבר ומסתמן שיש אהבה חדשה בחייו. 

על פי “ערב טוב עם גיא פינס” כוכבה של נבחרת ישראל ורד בול זלצבורג נמצא בתחילתו של קשר זוגי עם הזמרת מיקה משה בת ה-16. על פי הדיווח, פיינליסטית הכוכב הבא שכבשה את ליבנו עם קול הפעמונים שלה, בילתה עם הכדורגלן את החודשים האחרונים והיא תטוס לבלות איתו באוסטריה בימים הקרובים. נועה קירל ודניאל פרץ, מאחוריכם? 

כזכור, תקופה קשה עוברת על גלוך לאחר שאיבד את חברו הטוב אפיק טרי ז”ל שנפל בעזה, ועל כן הבשורות על אהבה חדשה בחייו משמחות מאוד. השניים באופן מתבקש עוקבים אחד אחרי השנייה ברשתות החברתיות ונראה שיש כאן פוטנציאל לזוגיות ברוכת כישרון – הוא אחד השחקנים הטובים שידע הכדורגל הישראלי והיא בעלת קול של מלאך וכבר כובשת את הבמות בגילה הצעיר.

למרות זאת, העוקבים בפוסט לא הצליחו להבין את החיבור בין השניים: “תקופה עמוסה לשניהם. הוא בעיצומה של הליגה האוסטרית והיא בתקופת בגרויות”, “נועה קירל תתבע אותה על העתקה”, “מה הם קשורים? כל אחד במקום אחר בחיים”, תהו. מנגד, היה גם מי שפירגן: היו גם כאלה שפירגנו וכתבו: “אוסקר בן אדם נשמה, היא זכתה בו והוא בה”.

המדור שמח ונרגש על החיבור החדש ועד לתמונה הזוגית המשותפת הראשונה, פשוט נאחל מברוק.

Source link

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *