חדשות באר שבע והנגב | פיגוע בתחנה המרכזית בבאר שבע, מחבל תושב רהט נוטרל (תיעוד)

מחבל דקר בגבו אדם, אנשי אבטחה במקום ניטרלו אותו. זו הפעם השניה בה תושב רהט, בעל ת”ז כחולה, מבצע פיגוע כנגד יהודים. ח”כ אלמוג כהן קורא לגרש לאלתר משפחות מחבלים


צילומים רשתות ללא קרדיט, משטרת ישראל

על פי דיווח ראשוני, בין היתר של מוקד זק״א התקבל דיווח על פיגוע בתחנה המרכזית בבאר שבע, כוחות בדרכם למקום.  עדי ראיה מדווחים כי מחבל מנוטרל בזירה. מהמשטרה נמסר כי  התקבל דיווח על פיגוע דקירה בתחנה מרכזית באר שבע. המחבל שביצע את פיגוע הדקירה נוטרל במקום. כוחות משטרה של המחוז הדרומי מבצעים סריקות להסרת כל סיכון נוסף . המחבל תושב רהט, בעל עבר פלילי עשיר. הוא הגיע בבוקר לתחנה מרכזית, כשהוא חמוש בסכין מטבח ארוכה. הוא דקר שני חיילים, עד שנורה על ידי קצין שהיה במקום. 

זה הפיגוע השני, תוך פרק זמן קצר, המבוצע על ידי תושבי רהט. ח”כ אלמוג כהן (עוצמה יהודית), קורא לגרש לאלתר משפחות מחבלים. המשטרה הגבירה את הכוננות בגזרת באר שבע. 
 

המחבל חמוש בסכין שניות לפני שנוטרל

חובשים ופראמדיקים של מד”א העניקו טיפול רפואי ופינו לבי”ח סורוקה, צעיר כבן 20 במצב קל, עם פצע דקירה בגופו. 

 

הסכין ששימשה לדקירה (צילום: משטרת ישראל)

פראמדיק מד”א דני שטרקמן וחובש רפואת חירום במד”א רון-אל ישראלי סיפרו: “הגענו בכוחות גדולים למקום, ראינו פצוע כבן 20 כשהוא בהכרה וסובל מפצע דקירה בגופו בגופו. מיד התחלנו בטיפול רפואי שכלל חבישות ומתן תרופות ופינינו אותו בניידת טיפול נמרץ של מד”א לבית החולים “.

על פי דיווחים, המחבל שביצע את הפיגוע הוא אזרח ישראלי תושב רהט.

על פי הערכות, מדובר באירוע פלילי לפי עדי ראיה, בין נהג האוטובוס תושב רהט לבין חייל פרץ וויכוח במהלכו הנהג דקר את החייל ונורה למוות. החייל נעצר ונחקר. 

מסורוקה נמסר כי מפיגוע הדקירה בתחנה המרכזית בבאר שבע פונו למלר”ד סורוקה 2 פצועים במצב קל. פצוע אחד אושפז במחלקה האורתופדית, פצוע שני עובר הערכה רפואית ובדיקות הדמיה במלר”ד.

ח״כ אלמוג כהן (עוצמה יהודית): ‘’מחזק את כוחות הבטחון שפתחו באש וחיסלו את המחבל אשר ניסה לרצוח הבוקר יהודים בבאר-שבע. הבוקר יכול היה להיגמר אחרת. כל מחבל שיוצא לפיגוע צריך לדעת שהוא בר-מוות. אמשיך לקדם את חוק גירוש משפחות המחבלים בכדי שיבינו- ימיהם של משפחתם כתושבי מדינת ישראל ספורים .״
 

 

Source link

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *