יועץ התקשורת איציק אלרוב נחקר במשטרה בגלל ציוץ נגד מירי רגב

יועץ התקשורת איציק אלרוב נחקר היום (שלישי) באזהרה במשטרת פתח תקווה בחשד לעבירה של הסתה בגין ציוץ שהעלה לרשת החברתית X (לשעבר טוויטר) נגד שרת התחבורה מירי רגב.

הציוץ של אלרוב נגד מירי רגב, צילום: מתוך רשת X

בציוץ הופיעה דמותה של רגב כשהיא מכוסה פופקורן בצבעי לבן ואדום, בצירוף הכיתוב “פופקורן טבול בדם הנופלים”.

אלרוב צייץ: “תודה לכולם על ההודעות והתמיכה והטלפונים. אצלי הכל בסדר גמור. השוטר עשה את העבודה שלו בצורה טובה ומכבדת. אבל הרוח הרעה של הממשלה הזו חודרת אל תוך מוסדות שלטון החוק, וזה אמור להטריד כל אזרח שוחר דמוקרטיה, משמאל ומימין. ממשלה הזויה שמתנהלת כמו חבורה של ליצני חצר שיכורים עם שקיות פופקורן ובקבוקי וודקה, בזמן שבמנהרות החמאס נמצאים יותר מ-130 חטופים ישראלים. כולכם צריכים לעוף הביתה, ויפה שעה אחת קודם”.

אלרוב, שהפך לאושיה ציבורית בעקבות מחאת הקוטג’ שהוביל בקיץ 2011, נשאל בחקירתו אם הוא לא חושב שהציוץ שלו יכול “לגרום לאנשים לקחת את זה צעד קדימה”, וציין כי לטעמו מדובר בביקורת לגיטימית.

הפוסט של אלרוב התייחס ל”תקרית הפופקורן” בישיבת הקבינט המדיני-ביטחוני, שבה נצפתה רגב אוכלת פופקורן תוך כדי שהיא אומרת “עכשיו מתחילה ההצגה”. היא גם חילקה פופקורן לשרים. רגב הסבירה כי אכלה את הפופקורן בגלל שהיא בדיאטה.

מהמשטרה נמסר: “תכלית החקירה הגעה לחקר האמת והסרת חשד. בסיומה יועברו ממצאיה לעיון והחלטת גורמי המקצוע בהתאם. לפיכך, כל ניסיון לייחס מניעים זרים שגוי ומקומו להידחות על הסף”.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

Source link

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *