“לחיים”: ראש עיריית אלעד הנבחר הגיע להתברך מהראשל”צ – המחדש

אחרי הניצחון הדרמטי: ראש העיר אלעד הנבחר יהודה בוטבול נכנס הבוקר להתברך במעונו של הראשון לציון הגר״י יוסף • קודם לכן הגיע להתפלל בציונו של מרן הגר”ע יוסף ואמר: “החזרתי לך את אלעד”

ראש העיר אלעד הנבחר יהודה בוטבול נכנס הבוקר (ד) להתברך במעונו של הראשון לציון הגר״י יוסף שבירך אותו בברכת הצלחה בכל מעשי ידיו למען הציבור ולמען תושבי העיר אלעד.

בוטבול שזכה בראשות העיר בפער משמעותי של למעלה מ-2,000 קולות, סיפר לרב הראשי כי הגיע היישר מציונו של מרן הגר”ע יוסף זצ״ל ואמר לו: “החזרתי לך את העיר אלעד”.

הביקור של בוטבול במעונו של הרב הראשי מגיע שעות אחדות לאחר הניצחון הסוחף שנרשם באלעד. על אף שנדמה היה כי התוצאות יוכרעו בפער צמוד, בסופו של דבר מועמד ש”ס לראשות העיר ניצח בפער עצום ודו-ספרתי של אלפי קולות.

עם היוודע דבר התוצאות יצאו לרחובה של העיר אלעד אלפי תושבים חוגגים, תומכי בוטבול וראש עיריית אלעד הנבחר יהודה בוטבול שהתקבל בשירה כשהמונים מתאספים סביבו, הבטיח בנאום הניצחון כי אלעד יוצאת לדרך חדשה שבה כל אחד מהתושבים יקבל את המגיע לו, ויחד עם הציבור אמר נשמת קול חי.

מיד לאחר מכן התקשר יו”ר ש”ס אריה דרעי לברך את בוטבול על ניצחונו הסוחף, ושיבח אותו על הקמפיין הנקי והחיובי.

מתוצאות הבחירות, לאחר ספירת 100 אחוזים מהקולות, מלבד המעטפות הכפולות עולה כי מועמד ש”ס ניצח את הבחירות בלמעלה מעשרה אחוזים, עם 55.3% מהקולות, לעומת 44.7% לראש העיר היוצא ישראל פרוש.

בוטבול צפוי ליהנות גם ממועצת עיר ידידותית, לאחר שמפלגת ש”ס זכתה בשבעה מנדטים, הציונות הדתית עם מנדט, יצחק חלה עם מנדט, אגודת ישראל ודגל התורה כל אחת מהן עם שלושה מושבים. ברק צברי ואבי דיין, בני בריתו של פרוש, נותרו מחוץ למועצת העיר.

Source link

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *