לעבור בשלום גם את הפועל חיפה

אחרי הניצחון בשבוע החולף על חובנטוד באדלונה, בהפועל תל אביב סימנו לעצמם מטרה: לעבור את משחקי הליגה מול הפועל ב”ש/דימונה והפועל חיפה מחר (ראשון, 18:55) ללא פציעות חדשות ודברים לא צפויים.

אתמול החבורה של פרנקו עברה את המשוכה הראשונה בקלות וללא בעיות עם ניצחון קליל של 68:90 על הקבוצה מהדרום שלא הייתה לה תשובה לסגל של מוליכת הליגה.

דני פרנקו, שעדיין לא יקבל את בראיין אנגולה חזרה במשחק מול החיפאים, חילק את הכוחות ועשה איזון בין השחקנים הזרים והישראלים. ככה הזרים קלעו 47 נקודות והישראלים 43. גם החמישייה הראשונה שיחקה יחד 95 דקות ושחקני הספסל 105 דקות נוספות, מה שמראה על חלוקת הכוחות שהייתה במחשבה ומדודה.

הפועל ת”א מפרקת את הפועל ב”ש 68:90

כל העיניים של הקבוצה נשואות לעבר יום רביעי בו תשחק מול בשיקטאש הטורקית, כשניצחון יעלה את הפועל ת”א ישירות לרבע גמר היורוקאפ. לכן, בקבוצה גם רוצים לעבור בשלום את המשחק ברוממה ביום ראשון מול הפועל חיפה.

ג’יילן הורד שחזר אתמול לשחק במדי הקבוצה בליגה סיים עם 24 נקודות ב-19 דקות, עם מאזן של 8/10 מטווח 2 הנקודות עם 80%, ומהעונשין עם 8/9, סך של 89%. מראה כמה יכולות נהדרות יש לשחקן הזה.

ג'יילן הורד מהעונשין (רועי כפיר)ג’יילן הורד מהעונשין (רועי כפיר)

הקבוצה חכרה מטוס מיוחד שיטיס אותה ישירות למשחק שיתקיים ביום רביעי בלובליאנה מול בשיקטאש. אוהדים של האדומים יטוסו איתם במטרה להעניק להם אווירה במשחק הכי חשוב עד כה העונה של הקבוצה. בגלל שהקבוצות הישראליות לא יכולות להתארח בטורקיה המשחק עבר לסלובניה.

מאמן הקבוצה, דני פרנקו, אמר: “אנחנו יוצאים למשחק חוץ בחיפה בתקופה עמוסה מבחינתנו. חשוב לנו להגיע באותה גישה שאפיינה את המשחק שלנו מול ב״ש. במידה שנעשה זאת נוכל להיות בעמדת ניצחון”.

ג’יילן הורד אמר: “הניצחון בשישי נתן לנו הרבה אנרגיות כי יש תחושה שאנחנו מביאים לידי ביטוי את הכימיה הטובה שנבנית בקבוצה – בין אם זה עם החבר׳ה החדשים ובין אם זה עם החבר׳ה שחוזרים מפציעות. אני מרגיש שמול ב”ש הצלחנו כקבוצה לעלות מדרגה מבחינת היכולת שלנו בהגנה ואני מקווה שנמשיך עם זה גם במשחק הזה”.

הסגל הפועל למשחק מול החיפאים: גל שטרנברג, אקסבייר מנפורד, גיל בני, קייל אלכסנדר, בר טימור, אייל הראל, ג’יילן הורד, עידן זלמנסון, יונתן רבינוביץ’, תומר גינת,  דז וולס, ג’ייקובן בראון. כמו כן המועדון ציין כי אנגולה נמצא בשלבים האחרונים של ההחלמה.

Source link

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *