מיה רגב לשגרירי האו”ם: “מחבלי חמאס קרעו ממני את הבגדים – הם אמרו שיירו בי מיד כשצה”ל יגיע”

משלחת שגרירי האו״ם בהובלת השגריר גלעד ארדן, פתחה היום (רביעי) את ביקורה בישראל במפגש מרגש עם מיה ואיתי רגב, אשר נחטפו לעזה על ידי החמאס ושוחררו. מיה ואיתי, אשר לוו על ידי אביהם, אילן, סיפרו לשגרירים את סיפורם האישי החל מרגע החטיפה לעזה ויותר מ-50 יום ששהו בעזה.

מיה ואיתי רגב עם השגרירים, צילום: ללא

סיפורם הקשה של האחים רגב היה פתיח חשוב לביקור בארץ, אשר ממחיש לשגרירי האו״ם את המצב בארץ וחושף בפניהם את האמת על מאורעות 7 באוקטובר והמלחמה בחמאס.

מיה רגב תיארה בין היתר בפני השגרירים את האכזריות הבלתי נתפסת של מחבלי החמאס כלפיה, וסיפרה כיצד הם התעללו בה באמצעות פגיעה ברגלה הפצועה, לעגו וצחקו עליה. “מחבלי החמאס קרעו ממני את הבגדים”, אמרה. “הם לקחו ממני את הזהות שלי ואת השם שלי. המחבל שהשגיח עליי אמר לי כל יום שאם צה”ל יבוא להציל אותי, אז הוא יירה בי מיד, ולא ימות לבד”.

מיה רגב עם השגריר הישראלי לאו”ם, גלעד ארדן, צילום: ללא

מיה הבהירה לשגרירים: “זו אחריותכם להחזיר את כל החטופים הביתה עכשיו. הזמן שלהם אוזל”.

השגריר ארדן אמר לה ולאחיה כי הם “גיבורים אמיתיים”, והוסיף: “אומץ הלב והעוצמה שלכם מרגשים את כולנו. אני מצדיע לכם”.

במהלך השיחה אמר השגריר ארדן: ״קריאה להפסקת אש משמעותה השארת חמאס בשלטון. וכמו שהם כבר אמרו – הם יבצעו את הטבח הזה שוב ושוב ברגע שיוכלו. המטרה שלהם היא להפעיל נגדנו טרור ולגרום לנו לעזוב את הארץ מרוב פחד. הפסקת אש היא בלתי מתקבלת על הדעת והשבוע בביקורכם בגבול עזה ובגבול הצפוני שם האו״ם משחק תפקיד משמעותי – אני מקווה שתבינו מדוע לא נוכל להמשיך ולחיות עם האיומים הללו ומדוע אנו כה נחושים להשמידם”.

מיה ואיתי רגב עם השגרירים, צילום: ללא

איתי ומיה נחטפו מסיבת הנובה בקיבוץ רעים, שהפכה לטבח נורא שבו נרצחו יותר מ-350 בני אדם. מיה שהתה בשבי 50 ימים, ואחרי ששוחררה פונתה לסורוקה עם פציעה מורכבת ברגל – שעדיין לא החלימה. אחיה איתי שוחרר כמה ימים לאחר מכן.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

Source link

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *