מתי שעון קיץ? כשאתם רואים את המכוניות האלו

שנים: 2007-2017
טווח מחירים: 43,225-148,330
מנוע, הספק: 3.8 ליטר, 199 כ”ס/3.6, 284 כ”ס
ביצועים (0-100, מהירות מירבית): 9.6, 176 (3.8 ליטר)/ 8.1, 180 (3.6 ליטר)
למה כן: יכולות שטח, פוזה, פשטות
למה לא: בטיחות, התנהגות כביש, איכות

בקצרה:
בראשית היה הג’יפ והארץ הייתה תוהו ובוהו וזה מצוין, כי רק ג’יפ אמיתי נוסע במצבים כאלו. ועכשיו ברצינות, הרנגלר הוא השריד האחרון לגלגולים של הוויליס הקדמון וככזה הוא שומר על יכולות שטח גבוהות מאוד גם בגרסאות הבסיס ויכולות שטח מופרעות לגמרי אם הולכים על הרוביקון. אבל הסיבה שהוא פה היא פשוטה, בניגוד לשנות ה-90 העליזות בהן יכולתם למצוא רכבי שטח עם האפשרות להסיר את הגג כמו קיה ספורטאז’ הראשון ומיצובישי פאג’רו, כאלו שאפשרו להינות מאוויר נקי בשטח (או אבק אם אתם לא מובילים את השיירה) – היום, בתקציב שלנו המבחר הצטמצם פחות או יותר לרנגלר וגם אז, כנראה תצטרכו להסתפק בגרסת ה”ספורט”.

אבל לא הכל וורוד (או חום). רנגלר קצר מרושיין לנהג + שלושה נוסעים, רנגלר ארוך – בתוספת של 9% למחיר המחירון – מרושיין לנהג + ארבעה. בשניהם אגב אחרי שמפרקים את הגג הוא נשאר בבית, כי הוא לא נגלל ואין מקום לשאת אותו ברכב. שרק לא ירד גשם, ואל תשאירו שום דבר בפנים כשאתם מחנים אותו.

בנוסף, איכות תא הנוסעים נמוכה לפחות כמו נוחות הנסיעה ושתי אלו הן ממש לוקסוס לעומת הבטיחות הפסיבית והאקטיבית שלו. מלבד זאת, כדאי שתישנו בתוכו, כי הרנגלר, כמעט כל רנגלר הוא אחד מכלי הרכב המבוקשים ביותר על ידי גנבי הרכב. עזבו, בעצם אל תשנו בתוכו, יגנבו גם אתכם.

שורה תחתונה: חווית שטח בלי פילטרים

Source link

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *