“נאזק מול אימו – והפך למצטיין אלוף”: סיפורו של סמ”ר סדריק גרין שנפל בעזה

הדרך הארוכה של הלוחם סדריק שנפל בקרב הקשה: ב-2021 רס”ל (מיל’) סדריק גרין בן 23, מתל אביב-יפו, לוחם בגדוד 8208, חטיבה 261, נפל בקרב הקשה בדרום רצועת עזה.

אימו, אימלדה, כתבה בחודש נובמבר: “אני לא מבקשת מהאל דבר מלבד הביטחון שלך. הוא ינחה אותך, יגן עליך וישמור עליך במלחמה”. היום כתבה בעמוד הפייסבוק: “איך אתמודד עם הכל כעת, כשהלכת. אני כל כך אתגעגע אליך. אני אוהבת אותך, ילדי. לא אשכח אותך”.

בשנת 2021, פורסם פוסט באתר דובר צה”ל על המסע שלו.

סיפור מעורר השראה. רס”ל (מיל’) סדריק גרין, צילום: דובר צה”ל

“נאזק מול אמו – והפך למצטיין אלוף: אם הייתם מספרים לסמ”ר סדריק גרין לפני חמש שנים שהוא הולך להיות לוחם בגבעתי, לפקד ולקבל הצטיינות מאלוף פיקוד הדרום, אין מצב שהוא היה מאמין לכם. לאחר שעלה לארץ עם אמו, סדריק החליט לעבוד והפסיק להגיע לבית הספר”.

עוד נכתב בפוסט: “משם, ההידרדרות הייתה קלה – הוא התחיל לעסוק בפעילויות בלתי חוקיות, ונפתחו לו חמישה תיקים במשטרה. נקודת השבר וגם המפנה בחייו, הגיעה ערב אחד, כששוטרים באו לעצור אותו בגין אלימות, ואמו פתחה את הדלת. ‘ביקשתי שהיא לא תראה איך אוזקים אותי, היא התחילה לבכות. פתאום ראיתי כמה אני מקשה עליה, ואיך היא מרגישה לבד’.

“אם היו אומרים לי לפני חמש שנים שאהפוך למצטיין אלוף – לעולם לא הייתי מאמין לכם” סדריק גרין עם משפחתו, צילום: באדיבות המשפחה

“בנקודה זו הבין סדריק, שהוא יעשה הכל כדי לשנות את עצמו ולגרום לאמא להיות גאה – ואחרי מאמצים רבים ולמרות עברו הפלילי, הצליח להתגייס לצה”ל ולהוכיח לעצמו ולאמו שהוא מסוגל! היום, רגע לפני שחרורו, קיבל את החותמת הסופית שלו – ‘עניתי לשיחת טלפון והודיעו לי שקיבלתי הצטיינות, לא האמנתי’. סדריק, אתה מעורר השראה ואין ספק שמגיע לך. בהצלחה בהמשך!”.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

Source link

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *