“נצטרך לחשוב על הכל מחדש”: האם בברצלונה עדיין מאמינים בהקמת הסופר ליג?

החלטת בית המשפט של האיחוד האירופי, שקבעה כי המונופול של אופ”א ופיפ”א על טורנירים בינלאומיים אינו חוקי, גרמה לראשי המפעל המתחרה, הסופר ליג, לצאת בהצהרות ניצחון ובהבטחות גדולות, למרות שרבים ממועדוני הפאר הודיעו כי הם נשארים בצד של אופ”א.

רופא שיניים מפריע ליורגן קלופ במסיבת עיתונאים | רשת X

בשבועות האחרונים נערך מירוץ גיוס מצד הסופר ליג, כשהמטרה היא להוציא לדרך את הטורנירים שלה לכל המאוחר בעונת 2025/2026, עם אופטימיות מסויימת לצאת לדרך כבר בעונה הבאה. אחד מראשי המפעל, נשיא ברצלונה ז’ואן לאפורטה, נשמע בימים אלה אחרת.

רומא, אייאקס ומארסיי הן רק חלק מרשימת קבוצות אליה פנה לאפורטה, במטרה לצרף אותן לסופר ליג, והן ענו בשלילה להצעה. גם טוטנהאם עמדה על הפרק, אבל בפרמייר ליג הבהירו לגדולות: מי שתצטרף לסופר ליג תספוג קנס והפחתה של 30 נקודות. 

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

לאפורטה התייחס לכך בזלזול ואמר: “אם הקבוצות האנגליות לא יצטרפו זה לא נורא, יש להם את הסופר ליג שלהם, היא נקראית פרמייר ליג”. עם זאת, הוא נשמע מודאג, כי ידוע שלמעט ריאל מדריד, גם בליגה הספרדית דוחים את רעיון הסופר ליג.: “הסופר ליג יכולה להתחיל כבר בשנה הבאה או בעונת 2025/2026, אם זה לא יקרה, נצטרך לחשוב על הכל מחדש”. סימני חרטה?

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

Source link

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *