סטפן לגר חושף כי הוא אבא לילד בן שבע



הזמר סטפן לגר חשף הערב (שבת) בפוסט מרגש במיוחד בחשבון האינסטגרם שלו כי הוא אבא לילד בן שבע. “לא יודע כל כך מאיפה להתחיל, אז אתחיל בלהגיד שכמו שכולכם מכירים אותי מן הסתם, אז אתם יודעים שאת הדברים הכי יקרים לי תמיד חשוב לי לשמור קרוב אלי במקום בטוח ורחוק מהרעש הזה שנקרא ‘רשת’ שלא כולם יודעים להכיל אותו כמו שאני יודע”, כתב.

“אבל יש מצבים שבאיזשהו שלב אין דרך וצורך כבר לברוח מזה ובסוף דברים טובים תמיד מגלים. מודה שחשבתי מלא זמן על איך אעשה את זה, וזה מרגיש לי הזמן הנכון”, המשיך ואז סיפר על כריס בן ה-7. “אז גם אם מוזר לי עם זה מאוד, אז הנה מגלה לכם שכריס שלי אתה היום בן 7”.

הזמר והרקדן התייחס לאחריות הגדולה שמרגיש. “כשאבא שלי היה מנסה להסביר לי מה זה האחריות הזאת, לא היה לי מושג על מה הוא מדבר עד שאתה הגעת. אתה זה אני לפני ואני זה אתה אחרי. ההרגשה הלא מוסברת הזאתי שיש בינינו, הדבר הטהור הזה שלא ידעתי שאוכל להרגיש בחיים בעצם שייך לי, לנו”, המשיך.

“אני גאה בך על כל מה שאתה עברת, ועובר, איך התבגרת, איך אתה משתנה ומשתפר כל שנייה כל דקה כל שבוע, חודש, כל שנה. איך אתה מקשיב ותמיד הקשבת גם בלי להבין בכלל מה אתה עושה בעולם המטורף הזה. כמה שאתה אוהב, אהוב, מוכשר, חכם, מבין לעומק ומקבל את המצב שלנו אתה יודע שחשוב לי שתיהיה לך ילדות שקטה ורגילה כמו שהיה לי לפני כל זה, ושתתעסק במה שאתה אוהב כמו כל ילד רגיל”, כתב לכריס.

בסוף הפוסט, הוסיף לגר כי “זה מצחיק שכשאני הייתי אתה, האישיות האנונימית והתמימה הזאת היא דווקא זאת שהביאה אותי למקום הזה שבו כולם יודעים מי אני, אבל אני כבר לא יכול להחזיק ולסבול את זה שאתה זה אני, ושאפילו האנשים שדי קרובים אלי לא יודעים עליך”, כתב בהתרגשות. “יכול להיות שיכעסו, יופתעו, ישאלו על איך הצלחתי לא לחשוף אותך, אבל לא אכפת לי, הם מהר מאוד יבינו. כי זה שייך לנו ולא לאף אחד אחר. אני אוהב אותך”.


Source link

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *