סרן (במיל’) ניר בנימין נפל באסון חיילי המילואים: “חכם, שאפתן ונסיך אמיתי”

סרן (מיל’) ניר בנימין, בן 29 מגבעתיים, נפל אתמול (שני) באסון חיילי המילואים בדרום רצועת עזה, כך הותר היום לפרסום. בנימין היה קצין לוחם בגדוד 8208 בחטיבה 261. ניר התגורר בטבריה עד גיל 10 והותיר אחריו זוג הורים, מיכל ועופר, את אחותו אביה ואת זוגתו נעמי, שעמה תכנן להתחתן בקיץ הקרוב לאחר שעברו לגור יחד בגבעתיים. הוא למד הנדסת חשמל באוניברסיטת בר אילן ולאחר סיום לימודיו החל לעבוד בתחום.

דודתו עליזה מספרת שניר תמיד היה בחור ערכי שרצה להתגייס לשירות משמעותי בצה”ל: “יש לנו במשפחה קצינים וגם חיילים ברצועת עזה, שירות משמעותי זו מסורת משפחתית אצלנו. ניר היה לוחם נערץ על חייליו וחבריו, רגיש בצורה בלתי רגילה. הוא היה ילד יפיפה, חכם וסקרן שעשה ניסויים מדעיים. הייתה לו מערכת יחסים נהדרת עם הוריו ומשפחתו. הוא היה הנכד הראשון. אנחנו המומים ואני מרגישה מרוסקת. עצוב מאד מאד”. 

ניר בנימין ז”ל, צילום: ללא

דודתו של בנימין, גלית בוקריס, הספידה אותו: ” אחיין אהוב, מוכשר, רגיש ונדיב, גאון טוב לב. קצין וג’נטלמן חלומה של כל אם עבריה. לוחם שוויתר על שחרור. השאיר את מיכל, עופר, אביה, נעמי ואותנו כואבים ומרוסקים. לא מצליחה לעכל את האובדן הגדול, יפה תואר הכי צנוע ומתחשב, חכם, שאפתן ונסיך אמיתי”.

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

Source link

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *