סשה ברון כהן ואיילה פישר חושפים: “הגשנו בקשה לסיים את נישואינו”



סשה ברון כהן ואיילה פישר (צילום אינסטגרם)

השחקן היהודי סשה ברון כהן ורעייתו השחקנית איילה פישר, התגרשו אחרי 14 שנות נישואים ושלושה ילדים משותפים.


השניים פרסמו אמש (ו’) הצהרה בעמודי האינסטגרם שלהם, בה כתבו: “אחרי משחק טניס ארוך שנמשך למעלה מעשרים שנה, אנחנו סוף סוף מורידים את המחבטים שלנו”.


ההצהרה שפרסמו סשה ברון כהן ואיילה פישר (אינסטגרם)

בנוסף, השניים חשפו כי הם התגרשו כבר בשנה שעברה: “בשנת 2023 הגשנו במשותף בקשה לסיים את נישואינו. תמיד נתנו עדיפות לפרטיות שלנו, ועבדנו בשקט על השינוי הזה. אנו שותפים לנצח במסירות ובאהבה שלנו לילדינו. אנו מאוד נעריך אם תכבדו את רצונה של משפחתנו לפרטיות”. 
 

עוד ב-

החדשות על הגירושין של השניים מגיעות על רקע סערה שמתחוללת כעת סביב ברון כהן, בעקבות האשמות של השחקנית רבל ווילסון, ששיחקה לצידו של ברון כהן בשנת 2016 בסרט “גרימסבי”, וטענה כי הוא גרם לה התייחס אליה בצורה לא הולמת. 


בני הזוג נפגשו לראשונה במסיבה בסידני בשנת 2001. כשדיבר על פגישתם הראשונה, סיפר ברון כהן לניו יורק טיימס: “היא הייתה מצחיקה. היינו במסיבה מאוד יומרנית, ואני והיא התחברנו בגלל שירדנו יחד על האנשים האחרים במסיבה. ידעתי מיד”.


איילה פישר וסשה ברון כהן (אינסטגרם)


השניים התארסו ב-2004, כאשר סמוך לחתונתם, פישר התגיירה. הם התחתנו בטקס אינטימי בפריז במרץ 2010. הם הורים לשלושה ילדים: שתי בנות (15 ו-13) ובן (8).


במסגרת ראיון בשנת 2009, שיתפה פישר: “אני אוהבת את היהדות, את העובדה שיש דגש כל כך עצום על המשפחה, ובעיניי המשפחה זה הכל. אנחנו די שומרי מצוות, אנחנו שומרים שבת ועושים ארוחת שישי בערב, וחוגגים את החגים. אני מאוד נהנית להיות חלק מהקהילה היהודית”.


תגובות לכתבה(0):


תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.

לתגובה חדשה


תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.

חזור לתגובה

Source link

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *