פרמייר ליג: ארסנל וארטטה רשמו ציון דרך ב-1:3 על ליברפול, מתיאוס קוניה עשה היסטוריה מול צ’לסי

לפני כחודש, כשארסנל הפסידה בבית לליברפול והודחה מהגביע האנגלי נראה היה שמיקל ארטטה ושחקניו נמצאים במשבר גדול שיהיה להם קשה לצאת ממנו, אבל הערב (ראשון) הם נקמו בחבורה של יורגן קלופ עם ניצחון משכנע 1:3 באמירויות משערים של בוקאיו סאקה, גבריאל מרטינלי אחרי טעות קשה מאוד של אליסון ושער נוסף של לאנדרו טרוסאר.

עבור ארטטה היה זה ניצחון שקבע כי קבוצתו ניצחה בשניים מתוך ארבעת משחקי הפרמייר ליג שלה מול קבוצות שהוליכו הטבלה (פעמיים מול ליברפול), שזו אותה כמות ניצחונות שהיו לה ב-17 המשחקים הקודמים שלה לפני הגעתו של הספרדי מול קבוצה שהוליכה את הטבלה. גבריאל מרטינלי העלה את מאזנו מול המייטי רדס לחמישה שערים נגד ליברפול, הכמות הכי גבוהה שכבש עבור ארסנל מול קבוצה (יחד עם קריסטל פאלאס).

במשחק נוסף שנערך בלונדון, צ’לסי הושפלה בבית 4:2 מול וולבס והמשיכה את העונה הרעה שלה. הבלוז ספגו משחק שני ברצף ארבעה שערים משהו שלא קרה להם מאז דצמבר 1989. מתיאוס קוניה כבש שלושער לאורחת והפך לשחקן הרביעי בלבד שמבקיע שלושער בפרמייר ליג מול צ’לסי בסטמפורד ברידג’, אחרי נווקאנו קאנו עבור ארסנל ב-1999, רובין ואן פרסי עבור ארסנל ב-2011, וסרחיו אגוארו עבור מנצ’סטר סיטי ב-2016.

מנצ’סטר יונייטד רשמה ניצחון 0:3 באולד טראפורד מול ווסטהאם מצמד של אלחנדרו ג’ראנצ’ו ושער נוסף של רסמוס הוילונד, שכנראה כי מאז השער מול אסטון וילה, הביטחון שלו רק הולך אחרי בצורת ארוכה מאז חתם בקיץ בשורות השדים האדומים.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

במשחק נוסף: בורנמות’ – נוטינגהאם 1:1.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

Source link

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *