“פשוט זוועה”: דניאל גרינברג יוצאת להגנתה של אנה זק

דניאל גרינברג ביקשה היום (שלישי) לנצל את הבמה הגדולה שיש לה בעמודה באינסטגרם, שם היא מתהדרת במאות אלפי עוקבים, כדי להתייחס לטוקבקים הקשים שנכתבו באחד מעמודי הבידור ברשת בתגובה לידיעה על השתתפותה של הזמרת אנה זק במופע האיחוד של המורדים, שם תשמש כמחליפה של לואיסנה לופילטו.

“אליקו יחליף את רונלאדו במשחק הבא של הנבחרת”, נכתב בציניות בתגובות שעוררו את זעמה של גרינברג. “כל המוסיף גורע! על זה בדיוק נאמר! שחררו אותנו, קנינו כרטיס לראות אותם בלבד, לא צריך להוסיף את אנה ולחרבן ת’הופעה”, “לפי היכולות הוואקליות שלה, זה יהיה יותר דומה למופע של ‘המורדים הסורים'”, “מה קשור, אלוהים? למה להרוס כל דבר?”, “בא לי לבטל את הכרטיס שאין לי”, “זו בדיחה, כן?”, עלבו בזק.

אנה זק / צילום: אסף לב

ההשתלחות בזק נגעה ללבה של גרינברג. “איזה תגובות מגעילות. פשוט בושה שאף אחד לא למד כלום. ב-7 באוקטובר העם שלנו התרסק! פתאום היינו עם ישראל מול כל העולם, חזקים ומאוחדים!”, הזכירה. “איפה זה ברשתות? איפה הפרגון? איפה אהבת החינם? מה עם לשון הרע? כבוד לבני אדם, איפה? למה אנשים פשוט ממשיכים לזרוע רוע בתוכנו ולא טוב? למה קשה לפרגן לבחירות שלא אתם בחרתם, או לפחות לסתום את הפה כשאתם לא מסכימים עם משהו?”, תהתה.

בהמשך הביעה דאגה לילדיה במציאות הקיימת, ופנתה להורים שנחשפים לתכניה. “כאימא, היום, פייר, אני מפחדת על הילדים שלי. הורים יקרים, שימו לב לחינוך ולערכים מבית. תשקיעו בילדים שלכם כי הדור הזה הולך ומתדרדר. פשוט זוועה, סלחו לי. מחר אלו יכולים להיות הילדים שלכם בעצמכם שיעמדו בפני עלבון, הכפשה ופגיעה. לא רק ‘סלבס’ חשופים לזה. קחו אחריות”.

רגע לפני שחתמה ביקשה מהעוקבות שלה לפרגן לזק באותה זירה שבה חטפה ביקורת צולבת. “מלכות שלי, אתן יודעות כבר מה לעשות. תפיצו אור”.

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

Source link

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *