קבוצה במשבר זהות: הפועל ירושלים הובסה בענק לעיניי הקהל שלה, שקרא לקנצוריס להתפטר

הפועל תל אביב יצאה הערב (שבת) מהיכל הפיס ארנה שבבירה עם ניצחון חוץ מרשים 64:91 על הפועל ירושלים והנחילה הפסד ליגה תשיעי ב-18 משחקים למחזיקת הגביע.

קרב האדומות בארנה הפגיש שתי קבוצות שחיפשו לשנות מומנטום לאחר הפסדים כואבים בזירה האירופית ולצאת לדרך חדשה, אולם על הפרקט בארנה במחצית השנייה הייתה קבוצה אחת בלבד. לאחר מחצית אחת צמודה חניכיו של דני פרנקו השתלטו על המשחק ודרסו ללא קושי את המארחת.

הפועל ירושלים של חודש מרץ 2024 היא קבוצה במשבר, משבר זהות ומשבר מקצועי. מן קבוצת ההגנה האימתנית של אלכסנדר דז’יקיץ’ שעזב לא נותר זכר ותחת הדרכתו של אליאס קנצוריס ספגו הירושלמים את הפסד הליגה החמישי משבעת משחקי הליגה האחרונים.

קאדין קרינגטון חוגג שלשה, צילום: לירון מולדובן
יובל זוסמן מנסה להגיע לכדור, צילום: לירון מולדובן
איליאס קנצוריס, צילום: לירון מולדובן

דאסטי האנאס (23 נקודות, פלוס מינוס 38+), שלא לקח חלק במשחק ההפסד של הפועל תל אביב ביורוקאפ, חזר לזירה המקומית והוביל את חבריו שעשו ככל העולה על רוחם בשני צידי המגרש כאשר ההפרש חצה את רף 30 הנקודות באמצע הרבע הרביעי.

עם סיום המשחק, קומץ מאוהדי הקבוצה קראו קריאות קשות נגד המאמן, קראו לו להתפטר. האוהדים לא הפסיקו עד שהפסיק את הראיון לטלוויזיה ונאלץ לעבור למקום אחר. האוהדים מחו נגד הקבוצה ודרשו שייקח אחריות על מצב הקבוצה.

אליאס קנצוריס וחניכיו ייפגשו ביום רביעי את קרשיאקה הטורקית במסגרת המחזור האחרון בשלב הטופ 16 בליגת האלופות של פיב״א למשחק שאין ממנו דרך חזרה. הפסד נוסף של הירושלמים עלול לסיים את עונתם האירופית.

דאסטי האנאס עולה לזריקה, צילום: לירון מולדובן
דאסטי האנאס ובר טימור. שני הכוכבים של המשחק, צילום: לירון מולדובן

אליאס קנצוריס וחניכיו ייפגשו ביום רביעי את קרשיאקה הטורקית במסגרת המחזור האחרון בשלב הטופ 16 בליגת האלופות של פיב״א למשחק שאין ממנו דרך חזרה. הפסד נוסף של הירושלמים עלול לסיים את עונתם האירופית.

אוהדי הפועל ירושלים במחווה למיכאל גל ז”ל, צילום: לירון מולדובן
israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

אלון קרמר וגיא הראל בטקס לזכרו של אבי הראל ז”ל, צילום: לירון מולדובן

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

Source link

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *