ריאל מדריד הדיחה את מנצ’סטר סיטי מליגת האלופות

מרבית ההישגים ההיסטוריים של ריאל מדריד בליגת האלופות הושגו דרך מהלכי התקפה גדולים ומהפכים בלתי נשכחים. הלילה (רביעי), שיאנית הזכיות בגביע אירופה ידעה שההתקפה הכי טובה תהיה הגנה. רודריגו העניק לה יתרון מוקדם (12) שאחריו היא רק התגוננה, ולמרות שספגה מקווין דה בראונה את השוויון (76) והעייפות כמעט הכריעה את שחקניה, הקבוצה של קרלו אנצ’לוטי הצליחה להגיע לפנדלים ושם ניצחה 3:4 בדרך לחצי הגמר על חשבון האלופה היוצאת.

בתשעה מ-12 המקרים בהם עשתה תיקו בבית במשחק הראשון בשלב נוקאאוט של ליגת האלופות, ריאל מדריד הודחה בסופו של דבר. בשלוש הפעמים שעלתה, זה קרה בעיר מנצ’סטר – הלילה זו הייתה הפעם השנייה נגד סיטי, שמצדה עפה לראשונה בתולדותיה אחרי שהשיגה תיקו בחוץ במשחק הראשון במסגרות האירופיות, כשעד היום היו לה 100% הצלחה בתשעה מקרים כאלה.

שחקניו של פפ גווארדיולה לחצו כמו מכבש על השער של אנדריי לונין, שהשכיח פעם נוספת שהשוער הראשון של ריאל מדריד הוא בכלל טיבו קורטואה. גם לפני שער השוויון של דה בראונה וגם אחריו, מנצ’סטר סיטי החמיצה הזדמנויות רבות להשיג את השערים שהיו מעניקים לה כרטיס – ככל הנראה מוצדק – לשלב הבא. המשקוף מנע מהולאנד לחגוג, לונין רשם מספר הצלות גדולות ומרכז ההגנה שהורכב מאנטוניו רודיגר ונאצ’ו עמד במתקפה הזועמת של האנגלים.

Source link

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *