רס”ן (מיל’) יצהר הופמן, בן 36 מאשחר, נפל בקרבות בצפון רצועת עזה

רס”ן במיל’ יצהר הופמן, בן 36 מאשחר, נפל בקרבות בצפון רצועת עזה. הופמן שימש כמפקד פלגה ביחידת שלד”ג, והוא בוגר ישיבת אור תורה סטון נווה שמואל. הנופל התשיעי מהישיבה. הופמן הוא בן דודתו של פיני כהן, קצין סיירת גבעתי שנהרג בחאן יונס בדו”צ ב-2002.

 

הופמן שנפל בקרב כתב על פיני כהן ב-2002, צילום: מתוך פייסבוק

הופמן מצטרף לשלושה חללים נוספים ששמם הותר הבוקר לפרסום, סרן במיל’ גבריאל שני, בן 28 מהיישוב עלי, רס״ב (מיל׳) יובל ניר, בן 43 מכפר עציון ורס”ן במיל’ נצר שמחי בן 30 ממסד.

רסן” (מיל) נצר שמחי, סרן (מיל’) גבריאל שני, רס”ב (מיל’) יובל ניר, צילום: דובר צה”ל

 

חבריו של נצר שנפל בקרבות בעזה ספדו לו: “נצר, נץ, אני לא מאמין שאני כותב עליך בלשון עבר, זה פשוט בלתי נתפס והלב מסרב להאמין. הכנסת אור לכל מקום שנכנסת אליו, כל הזמן עם חיוך. בכל פעם שפגשתי אותך בין משימה לשיירה תמיד ברכת לשלום ושאלת מה המצב אחי וכל הזמן אפשר היה לשמוע בקולך את האושר והשמחה”.

 

חנוך דאום כתב על ניר שנפל בעזה בחשבון הפייסבוק שלו: “ערב קשה גם אצלנו בגוש עציון, מועצת גוש עציון הודיעה כעת על נפילתו של יובל ניר הי”ד תושב כפר עציון שנפל בקרבות בעזה. ליובל ורעייתו אילה חמישה ילדים: אלון, שחר, עופרי, יגל ורועי. יצא להגן על המולדת אותה אהב כבר בשמחה תורה, ונפל היום על משמרתה. יהי זכרו ברוך”.

 

ראש מועצת בנימין, ישראל גנץ, נפרד מסרן במיל’ גבריאל שני שנפל בעזה: “קיבלנו הערב בשורה מרה על נפילתו של קצין מוערך ומסור למשפחתו, לעמו ולארצו. הלב כואב על אובדן יקר כל כך. בנימין כולה משתתפת בצער המשפחה שהוא צער כולנו. אנו עוטפים את הרעיה והילדים הרכים ונמשיך לסייע להם וללוותם בכל שיידרש”.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

Source link

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *