שחקני בני יהודה מצדיעים לפצועי המלחמה

למרכז השיקומי של פצועי המלחמה ״חוזרים לחיים״ בבית החולים תל השומר הגיעו היום (שלישי) שחקני קבוצת הכדורגל בני יהודה לביקור אצל פצועי המלחמה המאושפזים במקום. השחקנים, אלירן עטר, שחר הירש, מוטי ברשצקי ועדן אוטצ׳י ביקרו את עמית חברוני, לוחם בסיירת הצנחנים ואוהד שרוף של הקבוצה.

עמית נפגע במהלך פעולת לחימה בקרבת בית החולים ״נאצר״ שם פרצו מחבלים לדירה בה שהו עמית וחבריו, המחבלים השליכו רימונים וירו על עמית וצוותו. עמית פונה במסוק לבית החולים ״הדסה״ ולאחר ניתוח ראשון עבר למחלקה השיקומית ובהמשך יצטרך לעבור ניתוח נוסף.

עמית חובב כדורגל מושבע, שיחק במחלקות הנוער של מכבי תל אביב וקריית שמונה, ואוהד שרוף של בני יהודה ויחד עם אביו שי נהג להגיע לצפות במשחקי הקבוצה. גם כאשר שהה עמית בעזה זמן רב ללא הטלפון האישי הוא היה טורח להתעדכן בתוצאות הקבוצה באמצעות מכתבים מהמשפחה.

אלירן עטר, קפטן הקבוצה אמר: “הזכות שנפלה בחלקנו לפגוש את עמית היא אדירה. גיבור אמיתי, ילד מדהים עם חיוך שובה. אני בטוח שהוא יעבור את השיקום ויצלח אותו בצורה הטובה ביותר. שמחנו מאוד להכיר אותו, ולשמוע את הסיפור שלו שפשוט מעביר צמרמורת. עמית חלק ממשפחת בני יהודה תל אביב ואנחנו מחכים כבר לראות אותו באצטדיון שוב, ולהיות אורח הכבוד שלנו בחדר ההלבשה”.

עמית - בני - יהודה
צילום: דוברות תל השומר
עמית - בני - יהודה
צילום: דוברות תל השומר
עמית - בני - יהודה
צילום: דוברות תל השומר
עמית - בני - יהודה
צילום: דוברות תל השומר

Source link

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *